@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Undrar vem som startade denna tråden... skaparen är borttagen så jag kanske aldrig får veta, jag bara undrar ifall den kanske finns ännu idag fast bara kanske bytt konto.
Det vore i alla fall kul att veta vem som skapade denna tråden, jag kan tro att det är den tråd på hela mugglarportalen som är mest skriven i...
25 dec, 2013 21:42 |
|
Solkatten
Elev |
Kom nyss på att nu runt den 26, 27, 28 december skulle typ någon komet synas på himlen...
Fellrendión: avifors var det som skapade denna tråden. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 dec, 2013 21:52
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-25 kl. 21:53
|
|
Vildvittra
Elev |
Ser någon av mina vackra Mugglisar på Sällskapsresan nu? Den går på 4an
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 dec, 2013 21:53 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kom nyss på att nu runt den 26, 27, 28 december skulle typ någon komet synas på himlen... Fellrendión: avifors var det som skapade denna tråden. Just det! Kometen... alltså nu i natt då? Okej, har hört talas om att det var en prefekt eller en lärare som blev hackad och borttagen om jag inte hört fel.
25 dec, 2013 21:57 |
|
Borttagen
|
dagens frukost: julskinka
lunch/middag: julskinka (med potatis och sås och lite morotslåda och sånt) kvällsmål: julskinka 25 dec, 2013 22:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Min kompis räknade precis ut att från torsdag till torsdag är det sju dagar
Det tog sin lilla tid, undrar vilken planet han bor på ;D "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 dec, 2013 22:17 |
|
Borttagen
|
Visste inte att jag fortfarande var inne...
25 dec, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Hur ser den ut? :3 har ett slytherinlinne men lite roligare med rawenclaw ju ;D Vildvittra Tor-tor är ju faktiskt åtta dagar? 25 dec, 2013 22:24 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur ser den ut? :3 har ett slytherinlinne men lite roligare med rawenclaw ju ;D Vildvittra Tor-tor är ju faktiskt åtta dagar? men mellan torsdagarna är det faktiskt 6! 25 dec, 2013 22:28 |
|
Siriusis
Elev |
nahahaha fick ett ugglehalsband från mamma igår x3
Hai 25 dec, 2013 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen