@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
jag känner att jag längtar tills jag och ginnyw123 träffas i januari.
Spoiler: Tryck här för att visa!
25 dec, 2013 18:22 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av DarkBells: jag känner att jag längtar tills jag och ginnyw123 träffas i januari. Spoiler: Tryck här för att visa! JAA JAG LÄNGTAR OCKSÅ it's gonna be cool
25 dec, 2013 18:28 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av DarkBells: jag känner att jag längtar tills jag och ginnyw123 träffas i januari. Spoiler: Tryck här för att visa! JAA JAG LÄNGTAR OCKSÅ it's gonna be cool jaaaaa... när var det nu igen? o.o
25 dec, 2013 18:33 |
|
Chaemy
Elev |
25 dec, 2013 18:34 |
|
ginnyw123
Elev |
25 dec, 2013 18:35 |
|
DarkBells
Elev |
25 dec, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
Mina kusiner kom... jag sa inte ens hej och vi har inte träffats på två år... well...
25 dec, 2013 18:43
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-25 kl. 19:24
|
|
Kola
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Well... det är så att jag snart är klar med min fantasyberättelse jag jobbat på sen november. Egentligen är handlingen delvis påhittad ännu längre tillbaka till kanske 2010-2011 men som aldrig blivit någon riktig berättelse utan mer nerskriven som en kort berättelse på en halv sida i en gammal dagbok. Jag blandade i mer känslor och förlängde alla scenarion. Den handlar om en elvaårig flicka som hittar vägen till en dold värld i en park där hon sedan blir en utav de få som väljs ut till att rädda den försvunna kungen som blivit tagen till underjordens värld. Saken är den att en del av sakerna som har med flickan att göra kan jag identifiera mig själv med och är samtidigt lite osäker men skulle någon kunna tänka sig att läsa den om jag lägger ut den? Jättegärna, bara skicka en länk that's all I got to say 25 dec, 2013 18:53 |
|
Chaemy
Elev |
25 dec, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
25 dec, 2013 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen