@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Nej, om man skulle ta och klä på sig och få på sig ansiktet så man kan åka iväg till bästa väninnan och fira jul #2.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 25 dec, 2013 15:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Packa till resa nyår samt julbal slutade med ett örngott och att jag började installera Sims 3, snart är det klart
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 dec, 2013 16:42 |
|
Dream
Elev |
Åh vad mysigt med Astrid Lindgrens jul på tv4, synd att jag missade början bara D:
Kajsa Kavat är så söt, jag älskar den ♥ Nu tittar jag på Pippi på rymmen!
25 dec, 2013 16:46 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
25 dec, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
Farfar kom hem till oss idag.
Han berättade om hans mobil, och en gång när han tog med den in till en affär ringde någon (Han har alltid på högsta volym) och personalen bara: "Utrym lokalerna!" Alltså... de trodde att det var brandlarmet. 25 dec, 2013 17:31 |
|
_SanD_
Elev |
25 dec, 2013 17:31 |
|
Elma00
Elev |
25 dec, 2013 17:34 |
|
SevLoveer
Elev |
25 dec, 2013 17:37 |
|
Siriusis
Elev |
tittade just på solomon kane. Sjukt bra film!
Hai 25 dec, 2013 18:06 |
|
ginnyw123
Elev |
25 dec, 2013 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen