Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1491 1492 1493 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Safrina aww tack. du är bäst! ♥

8 okt, 2012 06:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Eriskay:
JAG VILL GE EN KOMPLIMANG till HarryPotterr som är ett av världens bästa cykelhjul!!! Och som definitivt är bra nog att tagga mig - ALLA är bra nog att tagga mig!!! Vet ni inte att jag är snäll och lite vansinnig, haha! XD

STORA KRAMAR!!!
AHGSDASJDSHADGHSDHSDHSDHJÄLP
Tack.
Du är bäst.
Tak. Näj inte tak. Tack.
Du är världens bästaste styre!
WOH

8 okt, 2012 07:32

Winny Geasley
Elev

Avatar


Tack Safrina!! Du får en komplimang av mig!

8 okt, 2012 08:16

Fang
Elev

Avatar


8 okt, 2012 14:01

Celest Gaunt
Elev

Avatar


AlvaRawenclaw - DU är vad man kallar Ravenclawsome och du ska veta att du är en helt fantastisk person, det är något med dig som får mig på gott humör och det är underbart!
Tack!

8 okt, 2012 15:11

dobby10
Elev

Avatar



Söker kort

8 okt, 2012 16:08

Soda
Elev

Avatar


8 okt, 2012 17:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
AlvaRawenclaw åh gud :' Seriöst, det där smälte mitt hjärta totalt (så nu är jag död, vilken tur att jag är odödlig). Och du är så cool du med. ♥
v

8 okt, 2012 18:04

dillen99
Elev

Avatar


ÅÅÅ tack Safrina du oxå! du är välldigt rar!!!! ♥

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

8 okt, 2012 18:12

dobby10
Elev

Avatar


Safrina oh tack

Söker kort

8 okt, 2012 18:50

1 2 3 ... 1491 1492 1493 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.