Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Safrina aww tack. du är bäst! ♥
8 okt, 2012 06:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Eriskay: AHGSDASJDSHADGHSDHSDHSDHJÄLPJAG VILL GE EN KOMPLIMANG till HarryPotterr som är ett av världens bästa cykelhjul!!! STORA KRAMAR!!! Tack. Du är bäst. Tak. Näj inte tak. Tack. Du är världens bästaste styre! WOH 8 okt, 2012 07:32 |
|
Winny Geasley
Elev |
Tack Safrina!! Du får en komplimang av mig!
8 okt, 2012 08:16 |
|
Fang
Elev |
AlvaRawenclaw tack
8 okt, 2012 14:01 |
|
Celest Gaunt
Elev |
AlvaRawenclaw - DU är vad man kallar Ravenclawsome och du ska veta att du är en helt fantastisk person, det är något med dig som får mig på gott humör och det är underbart!
Tack! 8 okt, 2012 15:11 |
|
dobby10
Elev |
Söker kort 8 okt, 2012 16:08 |
|
Soda
Elev |
8 okt, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: vAlvaRawenclaw åh gud :' 8 okt, 2012 18:04 |
|
dillen99
Elev |
ÅÅÅ tack Safrina du oxå! du är välldigt rar!!!! ♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 8 okt, 2012 18:12 |
|
dobby10
Elev |
Safrina oh tack
Söker kort 8 okt, 2012 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen