Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
nej det tror jag inte..
PUM har en utländsk pappa? 15 nov, 2014 23:42 |
|
Borttagen
|
Definiera utländsk. Jag kommer från Polen, men både mamma och pappa kommer från Polen, så.
PUM tycker om glass med chokladsmak? 16 nov, 2014 18:11 |
|
Borttagen
|
Naah... jo, typ.
Personen under mig gillar vintern? 16 nov, 2014 18:11 |
|
acciogranger
Elev |
Rätt!
Jag tror att personen under är ifrån hufflepuff. 16 nov, 2014 18:19 |
|
Borttagen
|
Nope, wrong.
Personen under mig är en Ravenclaware? 16 nov, 2014 18:55 |
|
Aurora Borealis
Elev |
16 nov, 2014 23:02 |
|
Borttagen
|
Nope, kommer göra det i December.
Personen under mig ska till skolan/jobbet idag? 17 nov, 2014 07:14 |
|
Borttagen
|
Japp
PUM ska äta frukost nu? 17 nov, 2014 08:12 |
|
Veritas
Elev |
17 nov, 2014 11:03 |
|
Borttagen
|
Absolut!
PUM Är under 18 år? 17 nov, 2014 13:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen