@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ^Jag vet knappt vem tin tin är xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^Jag vet knappt vem tin tin är xD OMG asdfgh *damp* D: DU VET INTE VEM HAN ÄR OCH DU SKREV HANS NAMN FEL PÅ HANS FÖDELSEDAG? *Miyuki dog nyss* Skrivet av Alice...: Jhapp, nu är mn hemma igen efter att ha åkt in till stan och köpt en väldigt fin blå tintin tröja ♥ Wait! Var köpte du den? :O Hm OMG OMG OMG! SÄG INTE ATT VI HAR KÖPT SAMMA TRÖJA?? Jag köpte en fin blå tintin tröja igår :O 10 jan, 2012 18:42 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Elley: Någon som vet om det finns någonstans i Sverige man kan köpa ett iPhone 4 skal med Harry Potter tema? FÖR JAG ÄR I BEHOV AV ETT! This, this, this! Behöver verkligen, verkligen ett
http://nouw.com/ellenfelixson/
10 jan, 2012 18:42 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ^Jag vet knappt vem tin tin är xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^Jag vet knappt vem tin tin är xD OMG asdfgh *damp* D: DU VET INTE VEM HAN ÄR OCH DU SKREV HANS NAMN FEL PÅ HANS FÖDELSEDAG? *Miyuki dog nyss* Skrivet av Alice...: Jhapp, nu är mn hemma igen efter att ha åkt in till stan och köpt en väldigt fin blå tintin tröja ♥ Wait! Var köpte du den? :O Hm OMG OMG OMG! SÄG INTE ATT VI HAR KÖPT SAMMA TRÖJA?? Jag köpte en fin blå tintin tröja igår :O WTF? Jag köpte min på rean
10 jan, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
10 jan, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: Skrivet av Elley: Någon som vet om det finns någonstans i Sverige man kan köpa ett iPhone 4 skal med Harry Potter tema? FÖR JAG ÄR I BEHOV AV ETT! This, this, this! Behöver verkligen, verkligen ett Jag fick ett i julklapp, däremot är det beställt på en svensk nätsajt (tror den hette typ iphone4skal eller nått sånt) 10 jan, 2012 18:45 |
|
9te
Elev |
Skrivet av joel9324: OMG nu ska jag och min familj boka flygbiljetter + hotell till New York. Vi ska åka dit till Julafton och Nyårsafton This is gonna be epic. åh frihetsgudinnan ♥ time square Åhpacka mig i en väska "Tuta och kör Ernie!"
10 jan, 2012 18:46 |
|
Alice...
Elev |
10 jan, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Jag har råkat dra min nagelfil över min överläpp så det svider skitmycket </3 Och nu ska jag måla naglarna och typ.. fixa de fina tills skolstarten i morrn 10 jan, 2012 18:51 |
|
dystopi
Elev |
Min Pappa skämmer bort mig med fina vinylskivor, idag kom han hem med The Pains Of Being Pure At Heart's Belong :3 den är awesome och dessutom så är själva skivan turkos 8D
10 jan, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ^Jag vet knappt vem tin tin är xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^Jag vet knappt vem tin tin är xD OMG asdfgh *damp* D: DU VET INTE VEM HAN ÄR OCH DU SKREV HANS NAMN FEL PÅ HANS FÖDELSEDAG? *Miyuki dog nyss* Skrivet av Alice...: Jhapp, nu är mn hemma igen efter att ha åkt in till stan och köpt en väldigt fin blå tintin tröja ♥ Wait! Var köpte du den? :O Hm SÅRY 10 jan, 2012 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen