Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Marsku
Elev |
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 14 maj, 2012 20:44 |
|
smartbabe
Elev |
Alltså varför ska han alltid göra så, när jag inte vill känna något alls för honom, vill att han ska vara kall.
Var han tvungen att följa med till korridoren och sätta sig framför mig så våra fötter "möttes"? Var han tvungen att göra höfthälsningen på mig idag igen, flera gånger? Var han tvungen att fkng att ställa sig framför mig och trycka sig emot mig när jag skulle gå förbi honom? Och var han den där andra [ inte intresserad av ] tvungen att hålla mig i handen under hela lektionen, sitta i mitt knä utanför skolsystern, be mig sitta i hans knä, och ha armen om mig när vi gick runt i skolan tillsammans och ha sitt huvud på min axel, och krama mig två gånger efter varandra ? Vad vill/ känner han igentligen? Han får alla att tro att vi är tillsammans, men nej. Vi är inte det. Fast jag vet att han vill att andra ska tro att jag är hans tjej då, men jag är inte intresserad av honom.. ![]()
16 maj, 2012 17:19 |
|
scarhead
Lärare |
''JAMEN dom två kommer bli tillsammans!!''
''hosthost kommer ju få hosthost'' ''de passar ju ihop'' HALLÅ JAG STÅR LIKSOM BREDVID OCH ÄR KÄR I SAMMA KILLE hur kul är det på en skala från ett till tio att höra att killen man har varit kär i över ett år passar ihop och kommer bli tillsammans med sin bästa vän? inte så kul va : ) 16 maj, 2012 18:26 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av scarhead: ''JAMEN dom två kommer bli tillsammans!!'' ''hosthost kommer ju få hosthost'' ''de passar ju ihop'' HALLÅ JAG STÅR LIKSOM BREDVID OCH ÄR KÄR I SAMMA KILLE hur kul är det på en skala från ett till tio att höra att killen man har varit kär i över ett år passar ihop och kommer bli tillsammans med sin bästa vän? inte så kul va : ) honeeey Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 16 maj, 2012 23:39 |
|
smartbabe
Elev |
Varför har de något emot min vänskap med honom? Varför vill de inte att jag ska lita på honom?
Jag vet att jag kan lita på honom, och han kan lita på mig. De tycker att jag är konstig för att jag accepterar alla, dömer inte folk alls. Jag vill inte gå runt i hemlighet och gilla honom, jag vet allt om dem och de vet allt om mig. Jag älskar dem, de är mina bästa vänner. Fan, det börjar bli seriöst. Jag menar, om de var riktiga vänner skulle de förstå, eller hur? Men nej. ![]()
18 maj, 2012 18:28 |
|
Amandan
Elev |
smartbabe: Berätta för dem hur du känner, berätta varför det går att lita på honom. Tala gott om honom, vem vet, de kanske ändrar sig?
Min tumblr!
19 maj, 2012 11:10 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Amandan: smartbabe: Berätta för dem hur du känner, berätta varför det går att lita på honom. Tala gott om honom, vem vet, de kanske ändrar sig? Kommer inte funka... Alltid när jag snackar med honom så himlar de med ögonen och drar bort mig därifrån, och säger åt honom att låta mig vara.. ![]()
19 maj, 2012 13:52 |
|
Amandan
Elev |
^ Det där är ju inte okej, verkligen inte, säg åt dem! De kan inte bestämma vem du ska umgås med, absolut inte.
Min tumblr!
19 maj, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Okej, jag går i femman och har gått och blivit helt såld på en tvåa. Han är liten och kaxig, men ger mig speciela blickar. Jag är rädd för att bli retad om jag frågar honom, och om han frågar så vet jag inte vad jag ska svara.
20 maj, 2012 12:14 |
|
childhoodlight
Elev |
20 maj, 2012 12:15 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen