Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
känner mig som en stalker
Har dock inte kollat upp om de är singlar eller ej. Fast de måste ha någon, så jäkla fina som de är ♥ 2 nov, 2011 22:05 |
|
Ascendio
Elev |
Men omg, nu förstördes mina drömmar
Tom Felton, really beautiful.
2 nov, 2011 22:07 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Ascendio: Men omg, nu förstördes mina drömmar höh, dem är nästan exakt 14 år äldre än mig x) ♥ ![]()
2 nov, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
De är 8 år minus 1 DAG!(jag är född 24:e feb, de 25:e) äldre än mig. Så jag ligger ändå i helt okej ålder med dem
2 nov, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
Oliver är INTE singel.. han har ju mej
2 nov, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oliver är INTE singel.. han har ju mej HAHA XD Inte James heller, I mean, the boy is mine..♥ 2 nov, 2011 22:19 |
|
Ascendio
Elev |
2 nov, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
Haha, vi alla har våra egna grabbar
2 nov, 2011 22:24 |
|
Ascendio
Elev |
2 nov, 2011 22:26 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Varsågoda bara, Johnny Depp/Jack Sparrow är min ! We ar marrieeeeeed ;D (OT)
"She's buying the stairway to heaven" 2 nov, 2011 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen