Sjunde året på Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Sjunde året på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner med de andra vid Gryffindorbordet, alla såg ganska nervösa ut i salen. Jag funderade på varför och så minndes jag. Jag hade glömt allt för det som hände sig. Och jag såg mig om och hoppades att Goyl hade mycket ont och att de var rädda. Sedan vände jag mig till Draco.
- Inte alltid vissa bara förlovar sig och sedan gör slut. Och andra bara förlovar sig utan att fundera på vad det innebär, att vara tillsammans för resten av livet, sa jag och log mot dem. - Nä, livet kan inte bli bätre, jag är också fullständigt lycklig just nu, jag älskar livet, sa jag och såg glädjestrålande ut. 30 okt, 2011 00:54 |
|
Elin Granger
Elev |
(Snälla sig vart jag är ni är och vad har hänt?)
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 30 okt, 2011 09:30 |
|
Borttagen
|
(Har ingen aning om vart du är, men vi sitter vid Gryffindorbordet och äter lunch
30 okt, 2011 10:07 |
|
Elin Granger
Elev |
(Okej)
Jag går mot Gryffindorsbord för att äta lunch och ser Laura och alla andra nästan sitta där. Jag går ditt och kramar om de. "Hej" sa jag. "Hej" sa de. "Så vad är eran nästa lektion?" frågade jag Laura och Cara och Draco. JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 30 okt, 2011 10:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
"tror det kommer hända oss? Jag menar att vi inte gifter oss?" viskade jag till Laura lite oroligt. Jag hade aldrig tänkt på det. Jag och Draco kanske inte skulle klara av att gifta oss. Jag såg lite oroligt på Draco
"ja livet kan inte bli bättre" log Draco och hörde inte vad jag sa. Jag såg på Sally och ryckte på axlarna "jag vet inte vad vi har för lektion" ![]()
30 okt, 2011 10:26 |
|
Borttagen
|
- Nä, det tror jag inte kommer att hända ni är som skapta för varandra, sa jag lugnande till Cara.
Sen vände jag mig om till Sally. - Vi har spådomskonst iaf, jag vet inte vad du och Ginny har, sa jag och log till Sally 30 okt, 2011 10:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag log
"jag antar att jag bara är nervös bara. Tack Laura" sa jag och log "jag antar att jag bara nojar" Jag små log och suckade sedan "jag vill inte gå på den tråk lektionen. Hon är ju bara jobbig. Måste vi gå?" sa jag irriterat ![]()
30 okt, 2011 10:35 |
|
Borttagen
|
Jag log mot Cara.
- Nej, gå behöver vi väll inte, men det kan vara ganska kul. Det är ju inte precis vad jag kallar en seriös lektion. Det är kul att irretera henne, sa jag med ett flin till Cara. 30 okt, 2011 10:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
"ja det är sant. Kan vi inte komna dit som våra andra jag?" flinande jag
"vi kan ju alltid skrämma henne. Kan hon ens använda magi?" frågade jag skeptiskt. Jag hade aldrig sätt henne använda magi överhuvud taget. Jag såg på mina vänner "ja om ni vill gå så går vi?" ![]()
30 okt, 2011 10:59 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Cara och skakade på huvudet.
- Och hur exakt om jag får fråga hade du tänkt att ta dej uppför repstegen? Och komma ner igen för att förvandla dej tillbaka? Ibland undrar jag hur du tänker Cara, sa jag och skakade på huvudet till henne. Men jag går gärna på den lektionen, vi får väll se om vi får någon dödsdom över oss idag, sa jag med ett leende. Vi sa adjö till Ginny och Sally och lämnade våra platser för att bege oss till norrtornet. 30 okt, 2011 11:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen