The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Thalia Malfoy: Hej skulle jag kunna bli en auror? Tagga chefen för avdelningen, alltså Allyson
26 jan, 2017 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Thalia Malfoy: Hej skulle jag kunna bli en auror? Hej dödsätare, tyvärr så ska aurorer bekämpa dödsätare inte vara dödsätare... 26 jan, 2017 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Thalia Malfoy: Hej skulle jag kunna bli en auror? Ledsen men dödsätare kan inte vara aurorer 26 jan, 2017 17:35 |
|
Borttagen
|
hello!kan jag göra något?Jag är auror praktikant.
26 jan, 2017 18:49 |
|
theLilyPotter
Elev |
26 jan, 2017 18:51 |
|
Borttagen
|
okej!kan jag göra något Alyson?
26 jan, 2017 18:55 |
|
PotterHead4evr
Elev |
26 jan, 2017 18:55 |
|
Borttagen
|
sorry,är inte sååå bra på tekniska grejor!
26 jan, 2017 18:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: okej!kan jag göra något Alyson? Tyvärr har jag inga uppgifter just nu men om jag har en kan du få göra det 26 jan, 2017 18:57 |
|
Borttagen
|
okej!
26 jan, 2017 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen