The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag väljer hälöre Leo framför Nutella!Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag föredrar nog Leo Valdez utan Nutella !♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott! Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!! Jag föredrar Nutella Valdez... Jag med utan Valdez i xD haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD det hållet passar väldigt bra också ♥♥ Ja då måste han visa mig CAMP!! Du, Calypso gillar dig inte om du säger så xD
1 jan, 2017 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag väljer hälöre Leo framför Nutella!Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag föredrar nog Leo Valdez utan Nutella !♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott! Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!! Jag föredrar Nutella Valdez... Jag med utan Valdez i xD haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD det hållet passar väldigt bra också ♥♥ Ja då måste han visa mig CAMP!! Hahahahahah Leo är BÄST #TEAM LEO!!!! 1 jan, 2017 19:30 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det gör hon säkert inte! Men LEO I NEED YOU!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag väljer hälöre Leo framför Nutella!Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men jag föredrar nog Leo Valdez utan Nutella !♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott! Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!! Jag föredrar Nutella Valdez... Jag med utan Valdez i xD haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD det hållet passar väldigt bra också ♥♥ Ja då måste han visa mig CAMP!! Du, Calypso gillar dig inte om du säger så xD #TeamLeo!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 1 jan, 2017 19:34 |
|
Agnate
Elev |
2 jan, 2017 00:37 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Agnate: Det här testet kom upp på min dash på Tumblr. Tyckte testet var bra, det är tyvär på engelska dock Har länkat den här tidigare XD det funkade för mig....
2 jan, 2017 07:25 |
|
Hermione05Granger
Elev |
Skrivet av Agnate: Jaaaaaaaaaaaaaaaa jag fick Athena Det här testet kom upp på min dash på Tumblr. Tyckte testet var bra, det är tyvär på engelska dock ![]() ![]()
2 jan, 2017 09:55 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Jag har fattat varför vi säger #UncleLeo.
För att han säger typ: Farbror Leonska fixa! Eller nått. Man ba observant Will!
2 jan, 2017 11:03 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Hej jag är trött
Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden 2 jan, 2017 12:00 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Jag tror att den oturs-gud/gudinna spökar hemma hos oss. Först så såg man inga fyrverkerier på nyårsafton, sedan går några typ krokar sönder på min dörr, sedan går mina hörlurar sönder, sedan funkar inte bilderna på mugglis! Vad kommer sedan?Hej jag är trött Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden 2 jan, 2017 12:08 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag tror att den oturs-gud/gudinna spökar hemma hos oss. Först så såg man inga fyrverkerier på nyårsafton, sedan går några typ krokar sönder på min dörr, sedan går mina hörlurar sönder, sedan funkar inte bilderna på mugglis! Vad kommer sedan? Hej jag är trött Jag tror Hypnos spökar hos mig och får mig att sova hela tiden Jag tror att Kronos spökar för mig!!! Jagkänner mig seg! På riktigt. Liksom som att allt går mycket långsammare!
2 jan, 2017 12:31 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen