the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Vi får försöka så länge det går " sa Isac som inte ville vara med om att någon dödades på skolan.
24 nov, 2015 23:37
|
|
Borttagen
|
"kommer klara mig att vara tyst minst två dagar" sa Caroline
24 nov, 2015 23:38
|
|
Borttagen
|
" För mig beror det på " sa Isac och suckade.
24 nov, 2015 23:48
|
|
Borttagen
|
"tur för mig så kommer han att å i din klass och inte min" sa Caroline och log lite grann.
25 nov, 2015 07:35
|
|
Borttagen
|
" Men otur för mig för han kommer göra livet i skolan till ett helvete för mig " sa Isac och suckade.
25 nov, 2015 10:46
|
|
Borttagen
|
"aja vi hörs" sa Caroline och började att gå iväg.
25 nov, 2015 15:45
|
|
Borttagen
|
Isac såg efter Caroline och ryckte på axlarna innan han tog upp sitt ritblock och började rita han ritade ibland.
25 nov, 2015 23:40
|
|
Borttagen
|
några timmar sennare var det kväll.
26 nov, 2015 06:14
|
|
Borttagen
|
Isac mamma körde in på skolans parkering hon gick ut ur bilen och öppnade åt Ian
" försök göra det bästa av allt " sa mamman som hette Rosey.
" Jo visst " sa Ian och gick surt ut ur bilen han tog sin väska och såg på byggnaden.
26 nov, 2015 08:32
|
|
Borttagen
|
Rin var på sitt rum och lekte lite grann med sin Is. Hon var en aning uttråkad då hon tyckte att det inte fanns något spännande på skolan att göra.
26 nov, 2015 12:47
|
Du får inte svara på den här tråden.