Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Vänta! Var har du ont?" Frågade jag och klämde lite på den delen av handleden som såg mest skadad ut.
19 okt, 2013 19:29
|
|
Borttagen
|
19 okt, 2013 19:31
|
|
Borttagen
|
Jag drog snabbt åt mig handen.
19 okt, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
Jag tittade upp i hennes fantastiska ögon.
19 okt, 2013 19:36
|
|
Borttagen
|
Jag kysste honom försiktigt.
19 okt, 2013 19:38
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade den lika försiktigt.
19 okt, 2013 19:40
|
|
Borttagen
|
Jag drog mig bakåt efter en stund.
19 okt, 2013 19:43
|
|
Borttagen
|
Nu vågade jag inte möta hennes blick utan tittade ner i marken.
19 okt, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
Jag strök han över kinden.
19 okt, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
"Förlåt... Jag ska leta upp honom"
Mumlade jag.
19 okt, 2013 19:53
|
Du får inte svara på den här tråden.