Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
jag råkar nämna att andy hurley är straight edge för mamma och hon utbrister: JA!!! jag älskar andy! han är min favorit! heja andy!!! bli som andy!!!! eller inte riktigt kanske. andy är bäst!
14 aug, 2015 21:34 |
|
Citruzz
Elev |
När min soulsister var i skåne pratade vi lite för mkt och lite för sent vilket resulterade till en massa roliga citat:
"dina dubbelhakor är on fleek, man kan spela harpa på dem *dun dun döööön*" - Alva 2k15 "ny bokstav `ke`" - alva 2k15 "Bästa stället att ha ett kassaskåp är bakom mitt snor, inget kmr ut därifrån" - alva 2k15 "Hans ansikte ser ut som en italienare" - alva 2k15 "han har fina framtänder" - alva 2k15 "Tjo slurphålsälskare" - alva 2k15 förklaring: Spoiler: Tryck här för att visa! Sedan har jag lite andra citat också som kan vara roliga att läsa för den människa utan liv: "när du tittar på mig ser du ut som en halvskalad pojk" - trött lillasyster på 12 år "mottot för hur hög musik man ska ha är att man ska kunna prassla med cornflakes och ändå höra musiken" - Irix 2k15 15 aug, 2015 21:53 |
|
emm!z
Elev |
15 aug, 2015 22:15 |
|
Aurora Borealis
Elev |
15 aug, 2015 23:04 |
|
Frivolt
Elev |
The interwiever: "What do you think of the biebers, is he ok?"
Troian: "Oh I'm suure he's a ..lovley.... human... being" xD Alltså jag ÄLSKAR Troian xD ♥ 17 aug, 2015 13:47 |
|
Ginny00
Elev |
Min mamma i fredags;
Jag: För två år sedan hade vi inte Luna! (vår katt) Mamma: Ja.. TÄNK OM HON DÖR!!!! ..behöver inte undra vem jag fick mitt pessimistiska tänkande från i alla fall. 17 aug, 2015 18:49 |
|
Borttagen
|
Min kompis M och hennes "kusin" var på M's bror student för två månader sedan och sedan mot kvällen/natten när de skulle sova skulle de två dela på en dubbelsäng. De låg och snicksnackade lite innan de somnade och så la sig kusinen på kortsidan av sängen och så säger M:
- Du, vad gör du om du somnar där? (-Ehh..., jag sover...? svarade kusinen) Jag har ingenting med det här och göra men min kompis (M) berättade det här för mig och jag tyckte det var skitroligt och ville berätta det xD Hon var allt trött hon, min kompis 17 aug, 2015 21:25 |
|
Borttagen
|
"Aj, mitt skrevben!" - lillasyster Cx
18 aug, 2015 10:16 |
|
Borttagen
|
Klasskamrat: "Idag var första gången jag åt oliver i hela mitt liv."
Läraren: "Är det sant?" Klasskamrat: "Och sista." xD 18 aug, 2015 18:42 |
|
emm!z
Elev |
18 aug, 2015 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen