Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
omg omg har en idé i sista avsnittet, sista låten dom sjunger, det ska vara "Don't stop believing" my cryes ![]()
1 maj, 2012 11:22 |
|
Solkatten
Elev |
Ni svarade inte. Vet ni om det kommer en säsong 4?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2012 11:28 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ni svarade inte. Vet ni om det kommer en säsong 4? ja, fast med nya personer : D ![]()
1 maj, 2012 11:30 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Solkatten: Ni svarade inte. Vet ni om det kommer en säsong 4? ja, fast med nya personer : D njäe. chris colfer, lea michele, cory monteith och naya rivera ska väl vara med i säsong 4? (kanske någon mer men jag har bara hört dem.) de har väl sagt att de ska det och att ryan har en "jättebra" idé för att det ska fungera? :3
1 maj, 2012 12:25 |
|
hyperion
Elev |
^ Så är det. Om inte Mark eller Chord är med dock så vet jag inte vad jag gör, speciellt Mark eftersom Puck går ut. Sam är ju bara en junior så, om jag fattat rätt. Men frågan är ju om Chord vill stanna kvar, hoppas på det iaf ♥ Insåg nyss att både Sam och Kurt fyller år i maj, åh.
![]()
1 maj, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
Glee med nya personer? Okej, RIB fuckade ihop massor med saker och nu ska det komma en helt ny cast? Oh no. No. Kommer sluta se Glee helt å hållet. Jag försöker sluta nu men jag älskar Quinn och Brittana så mycket så eh...Well Glee ends for me när säsong 4 börjar.
1 maj, 2012 13:55 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
fast det finns väl en chans att de behåller brittana?
liksom, de som ska vara kvar skrev väl det på twitter, och eftersom att heather inte har någon twitter så kan hon inte skriva det där så om hon är kvar så vet vi bara inte det. och alltså, de skulle aldrig vara så dumma att de bara skulle dra in helt nya personer till säsong 4. de vet att de skulle förlora fans och pengar på det.
1 maj, 2012 14:01 |
|
si_tonks
Elev |
Guys, det senaste är att de ska behålla Lea, Chris, Cory, Darren, Naya, Heather, Mark, Chord, och ja.. nästan alla ^^
har säkert glömt någon, men ni förstår vad jag menar x) ♥ EDIT: Kevin, Jenna, Dianna, Amber och Harry också x) Det här kan ju alltid ändras, men jaa ^^ ♥ ![]()
1 maj, 2012 14:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 1 kl. 14:23
|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
1 maj, 2012 14:21 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: ^ woah ge mig källa nu så att jag kan sova inatt Jag kan försöka leta upp det, HAHA, ska bara hitta det x) Det var ett tag sedan jag läste det. EDIT: Lea ska vara med enligt hennes tweets ^^ Ska leta upp det omg. scarhead får hjälpa mig O_O ____________________________ EDIT: Quinn Fabray has long been speculated to be making her exit from Glee after Season 3 closes, but we have confirmed with several sources at FOX that Dianna Agron WILL indeed return for Season Four! Skrivet av LeakyNews _____________ EDIT: Men som jag sa förut så är ingenting helt säkert. Det här är bara det senaste, det kanske inte alls är såhär ![]()
1 maj, 2012 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen