Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
27 sep, 2012 09:03 |
|
Borttagen
|
Paprika. Jag tycker om att det är knaprigt
27 sep, 2012 09:41 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag gillar tomat bättre. Fast jag gillar definitivt paprika också.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 27 sep, 2012 09:47 |
|
Borttagen
|
Tomat, tycker inte om paprika
27 sep, 2012 09:48 |
|
MystiqueRed
Elev |
TOMAT TOMAT TOMAT
27 sep, 2012 10:08 |
|
Obliviate_
Elev |
Tomat, tkr inte om paprika.
27 sep, 2012 10:14 |
|
LillLuna
Elev |
27 sep, 2012 10:20 |
|
Ginny00
Elev |
Paprika.
27 sep, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Tomat
27 sep, 2012 12:27 |
|
IamAK
Elev |
tomat. men gillar båda!
27 sep, 2012 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen