The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Thats the way, aha, i like it, aha aha! xD
okej... Det kom upp lite random ^^ Har ni hört den låten? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 sep, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Thats the way, aha, i like it, aha aha! xD okej... Det kom upp lite random ^^ Har ni hört den låten? såklart man har hört den! Var inte den med i någon random reklam? Vad kul! 10 sep, 2012 16:57 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Thats the way, aha, i like it, aha aha! xD okej... Det kom upp lite random ^^ Har ni hört den låten? såklart man har hört den! Var inte den med i någon random reklam? Vad kul! Haha, ja... Kanske det xD Ja! Och spännande! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 sep, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Gjorde dem? Borde verkligen läsa om dem...
Vill du ha boktips? Vad bra 10 sep, 2012 17:02 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gjorde dem? Borde verkligen läsa om dem... Vill du ha boktips? Vad bra Kändes som det typ xD Jag minns inte när jag sa ja, men okej, tack för tipset Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 sep, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
haha okej
neej du sade inte ja det var ju det som var det roliga 10 sep, 2012 19:51 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha okej neej du sade inte ja det var ju det som var det roliga Haha xD Garvar ihjäl mig Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 sep, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
ehehehe kanske inte men till mitt försvar så är klockan 11 min över 20
10 sep, 2012 20:11 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: ehehehe kanske inte men till mitt försvar så är klockan 11 min över 20 Haha Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 sep, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
haha ja
10 sep, 2012 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen