Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är inte speciellt svårt! du är bara underbar ju! ♥Tack själv för att du står ut med mig ♆ 25 jul, 2012 23:52 |
|
Borttagen
|
25 jul, 2012 23:54 |
|
HannaPanna
Elev |
Till MissFniss för att hon är awesome och inte jag, för att jag vill tacka henne för att jag fick en av hennes kramar och för att hon skrev att jag är awesome fast jag inte är det. ♥
26 jul, 2012 09:22 |
|
MissFniss
Elev |
26 jul, 2012 09:24 |
|
Cindy
Elev |
26 jul, 2012 15:49 |
|
HannaPanna
Elev |
26 jul, 2012 19:47 |
|
Ginny00
Elev |
ÅH TACK Fast jag kände mig bara awkward och irriterande. Haha. xD 26 jul, 2012 19:50 |
|
MissFniss
Elev |
No, no, no, DU ÄR AWESOME! ♥ Naw, tack ♥
26 jul, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Jag ger en kram till NTonks eftersom hon skriver en så bra fanfiction
27 jul, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Pussar och kramar och all the awards to LunaLovegood1, I love you bby♥
27 jul, 2012 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen