Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
twisted
Elev |
Jag tror jag älskar dig
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 12 jul, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
Robin
Åh, du är så söt! Saknar dig ♡ Pappa Jaha, så nu är det mitt fel att TV:n gick sönder. Ja, den fungerade ju inte innan jag testade att vända på kortet heller så... 12 jul, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Jag älskar dig , men jag hoppas även att du tror på ödet ..... eftersom jag kanske aldrig kommer träffa dig igen . Min kropp och mitt hjärta är redo för din kärlek till mig , och jag är redo att ge min kärlek till dig . Tillsammans kan vi dela de där stunderna jag har drömt om i hela mitt liv . Men det som gör de speciella stunderna speciella är just du ♥♥♥♥
12 jul, 2013 22:05 |
|
Borttagen
|
Tror du att du är så himla perfekt som alla tror du är? Jag är så arg på dig, alla tror du är snälla, söta *****, den roliga och bästa personen i världen… Ingen vet hur du egentligen är! Om du vill vara hård mot någon eller utesluta den person, då gör du det. hur ledsen en personen blir. Isåfall mitt fall. Jag trodde du var min bästis. Mne jag hade visst fel, och om någon vetat hu du är mot mig, arg, irriterat, dum och ignorerande, skulle de inte vara vän med dig. Eller så tror de på din lögn och idotförklarar mig igen, som alltid…
Varför kan du inte bara vara schysst? 12 jul, 2013 23:05 |
|
Trezzan
Elev |
Du har sagt till mig, minst tio gånger att det inte kommer fungera. Kärleken.
Spoiler: Tryck här för att visa!
13 jul, 2013 20:22 |
|
Dramione99
Elev |
Jag faller isär utan dig. Jag menar allvar. ♥
13 jul, 2013 22:31 |
|
Siriusis
Elev |
Hej
Jag vet att du inte känner mig. Och du bryr dig säkert inte om detta. Men jag älskar dig, det är inte som andra fangirls. Jag älskar dig. Jag älskar dig som en vän och jag älskar dig mer än så. Det är första gången jag känner såhär. Vill bara att du ska veta. Kram Sammy -Till Jeff. ^^ Hai 13 jul, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
Du kallar dig själv en djurvän? MER än JAG? Då är du ju knäpp. Du äter ju för f*n din vänner då! Jag är vegetarian Och har börjat gilla djur mer och mer, fast DU kallar dig själv djurvän, fast du äter djur, alltså dina egna vänner?
Det är så patetiskt, bara lägg av. 14 jul, 2013 10:08 |
|
dillen99
Elev |
fuck you
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 15 jul, 2013 21:02 |
|
Savi
Elev |
Here we go:
You never knew me. You never will. I never really thought I would ever meet you but I had my big hopes and dreams. Now it is all too late. I realized far too late that I never told you how important you are to me and that's what hurts me the most. I'm not going to tell you that I was your biggest fan. I'm not going to tell you that I wouldn't have survived without you. But what I would like to say is that you did change my life. Perhaps I didn't really think about it at the moment, for years now you were just one of the few people who could always make me smile. Now when you're gone I feel the emptiness, I finally understand how important you were to me and how I more or less lived my life around yours. I look up at the sky thinking that you're up there looking after us all and making sure that nothing in the world could hurt her, my one and only idol from now on. You were amazing and I will never ever forget you. Rest in Peace.
15 jul, 2013 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen