Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska du inte vara med och kolla på eftertexterna?
7 jan, 2012 22:27 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: DU FÖRSTÖR ALLTINGLeave us Harris! gillar inte gambon som dumbledore jag menar, han ska fråga harry LUGNT om han la i lappen till bägaren. did he do it, calmly? no. jag sitter helt lamslagen. JAG HATAR VÄRLDEN. varför var du tvungen att lämna oss, harris? du var en av de bästa skådespelarna i första filmerna. R.I.P. </3 DON'T LEAVE. and don't come and bitch with me now, i have a sad moment. 7 jan, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: DU FÖRSTÖR ALLTINGLeave us Harris! gillar inte gambon som dumbledore jag menar, han ska fråga harry LUGNT om han la i lappen till bägaren. did he do it, calmly? no. jag sitter helt lamslagen. JAG HATAR VÄRLDEN. varför var du tvungen att lämna oss, harris? du var en av de bästa skådespelarna i första filmerna. R.I.P. </3 DON'T LEAVE. and don't come and bitch with me now, i have a sad moment. Gambon is the best Dumbley! 7 jan, 2012 22:28 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av Dementoren: fortsätt kolla det kommer en sak efter efter texterna När då,tar det lång tid? ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
7 jan, 2012 22:28 |
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av Dementoren: fortsätt kolla det kommer en sak efter efter texterna När då,tar det lång tid? Du missar ju EFTERSNACKET! 7 jan, 2012 22:28 |
|
scarhead
Lärare |
R.I.P. fina harris, you were, and are, the best Dumbledore. ♥
You didn't deserve to die... </3 och jag har aldrig märkt att hermione gråter i sista scenen. fina hermione. ♥ 7 jan, 2012 22:29 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av Dementoren: fortsätt kolla det kommer en sak efter efter texterna När då,tar det lång tid? Du missar ju EFTERSNACKET! woops! ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
7 jan, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Goodbye! måste logga ut...
7 jan, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: R.I.P. fina harris, you were, and are, the best Dumbledore. ♥ You didn't deserve to die... </3 THIS SO MUCH ♥ 7 jan, 2012 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen