@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag orkar inte att jag vaknade nyss... Klockan är typ fem snart och jag hade massor att göra idag... ._. när börjar du skolan då?:3 IMORGON D: 10 jan, 2012 17:41 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ser ändå lite framemot imorgon :'3 Dessutom kan jag lämna in min dator på lagning då. Finally!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Ska få en tandställning i underkäken(heter tänderna där nere det?) till sommaren. Trevligt värre med två tandställningar... eller inte..
10 jan, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
10 jan, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Jag ska göra klart ETT HELT KAPITEL i matematik boken.. vilket kommer gå otroligt dåligt.. TA OCH DÖ -------- ÄMNE!
10 jan, 2012 18:08 |
|
Solkatten
Elev |
Bild första passet. Gr8!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 18:11 |
|
Margaret
Elev |
Jag får VG i Engelska C!
(Hade MVG i B-kursen, men C är ju svårare, så att. Är hur som helst väldigt nöjd. ![]()
10 jan, 2012 18:14 |
|
Solkatten
Elev |
Äter vindruvor
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
My life as sucking
10 jan, 2012 18:24 |
|
joel9324
Elev |
Imorgon har jag träslöjd i skolan (mitt favoritämne!). Men the problem is, vad ska jag göra för sak?
10 jan, 2012 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen