@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tänker nu lämna er alla. ... För mat alltså xD Oooooooo, nu blev jag rädd ;] 10 jan, 2012 17:00 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag orkar inte att jag vaknade nyss... Klockan är typ fem snart och jag hade massor att göra idag... ._. när börjar du skolan då?:3 10 jan, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
1475 kr får jag ihop om jag säljer alla böckerna i min bokhylla som jag vill sälja
10 jan, 2012 17:00 |
|
Celebikai
Elev |
10 jan, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Hahahah ;] 10 jan, 2012 17:02 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tänker nu lämna er alla. ... För mat alltså xD åh, aviforce, jag blev skrämd där! jag trodde du skulle lämna hela Mugglis föralltid!
10 jan, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
JAg är tomte rööööööd
10 jan, 2012 17:04 |
|
Roxy
Elev |
10 jan, 2012 17:15 |
|
Borttagen
|
Precis Joel. Du är allt underlig ibland xD But thats awesome
GUYS CHECK IT OUT! http://www.imdb.com/video/imdb/vi4081294873/ Nicholas Hoult OCH samma regissör som i X-men?! ![]() ![]() 10 jan, 2012 17:20 |
|
Solkatten
Elev |
Lektioner jag har imorgon;
Bild Svenska So Matte Engelska Helt okej ändå. Jag hoppas att denna terminen blir bäst. Mamma skulle köpa en kalender till mig så det är bra. Då har jag en när jag börjar och den kommer säkert bli full med läxor, prov, inlämningar etc. Suck. Jag ska göra allt för att få VG i musik, svenska, engelska, so, slöjd och kanske i bild också. Jag ska plugga, plugga, PLUGGA! Höstterminen var hemsk. Jag skolkade mer än vad jag har gjort innan ... inte bra. Men nu ska jag inte göra det alls! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen