Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 1485 1486 1487 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
mine
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Om 199 dagar ska jag till London!

Jag följer med i resväskan ;o

Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska!

Yippie
göör deet:3

Jaa!
Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde?
Eller ska du ha med lite packning?

hah jag är 162:3
klart jag vill ha med min kudde,
och ja lite packning vore oxå bra,
såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

10 jan, 2012 16:51

MizzNina
Elev

Avatar


Nya filmer. Yay. ♥

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

10 jan, 2012 16:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Om 199 dagar ska jag till London!

Jag följer med i resväskan ;o

Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska!

Yippie
göör deet:3

Jaa!
Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde?
Eller ska du ha med lite packning?

hah jag är 162:3
klart jag vill ha med min kudde,
och ja lite packning vore oxå bra,
såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o

Vet du hur stor väska man får ha???
(Jag står i väskaffären...)

10 jan, 2012 16:52

Borttagen

Avatar


Its wrong

10 jan, 2012 16:52

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Om 199 dagar ska jag till London!

Jag följer med i resväskan ;o

Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska!

Yippie
göör deet:3

Jaa!
Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde?
Eller ska du ha med lite packning?

hah jag är 162:3
klart jag vill ha med min kudde,
och ja lite packning vore oxå bra,
såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o

Vet du hur stor väska man får ha???
(Jag står i väskaffären...)

hahah man får väl ha såå stor väska som helst,
men det är ju att väska inte får väga för mycket....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

10 jan, 2012 16:53

Borttagen

Avatar


Känner att mitt lidande blir ignorerat. Ska nu operera och fixa

10 jan, 2012 16:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Om 199 dagar ska jag till London!

Jag följer med i resväskan ;o

Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska!

Yippie
göör deet:3

Jaa!
Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde?
Eller ska du ha med lite packning?

hah jag är 162:3
klart jag vill ha med min kudde,
och ja lite packning vore oxå bra,
såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o

Vet du hur stor väska man får ha???
(Jag står i väskaffären...)

hahah man får väl ha såå stor väska som helst,
men det är ju att väska inte får väga för mycket....

Jag tror att jag tar den här.... dne är rosa med blåa blommor, vad tycker du?

10 jan, 2012 16:54

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Om 199 dagar ska jag till London!

Jag följer med i resväskan ;o

Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska!

Yippie
göör deet:3

Jaa!
Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde?
Eller ska du ha med lite packning?

hah jag är 162:3
klart jag vill ha med min kudde,
och ja lite packning vore oxå bra,
såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o

Vet du hur stor väska man får ha???
(Jag står i väskaffären...)

hahah man får väl ha såå stor väska som helst,
men det är ju att väska inte får väga för mycket....

Jag tror att jag tar den här.... dne är rosa med blåa blommor, vad tycker du?

Awesome,
den blir nog super:3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

10 jan, 2012 16:56

Borttagen

Avatar


Jag tänker nu lämna er alla.

...


För mat alltså xD

10 jan, 2012 16:57

Borttagen

Avatar


Jag orkar inte att jag vaknade nyss... Klockan är typ fem snart och jag hade massor att göra idag... ._.

10 jan, 2012 16:58

1 2 3 ... 1485 1486 1487 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.