@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Om 199 dagar ska jag till London! Jag följer med i resväskan ;o Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska! Yippie göör deet:3 Jaa! Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde? Eller ska du ha med lite packning? hah jag är 162:3 klart jag vill ha med min kudde, och ja lite packning vore oxå bra, såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o 10 jan, 2012 16:51 |
|
MizzNina
Elev |
Nya filmer. Yay. ♥
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 jan, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Om 199 dagar ska jag till London! Jag följer med i resväskan ;o Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska! Yippie göör deet:3 Jaa! Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde? Eller ska du ha med lite packning? hah jag är 162:3 klart jag vill ha med min kudde, och ja lite packning vore oxå bra, såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o Vet du hur stor väska man får ha??? (Jag står i väskaffären...) 10 jan, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Its wrong
10 jan, 2012 16:52 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Om 199 dagar ska jag till London! Jag följer med i resväskan ;o Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska! Yippie göör deet:3 Jaa! Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde? Eller ska du ha med lite packning? hah jag är 162:3 klart jag vill ha med min kudde, och ja lite packning vore oxå bra, såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o Vet du hur stor väska man får ha??? (Jag står i väskaffären...) hahah man får väl ha såå stor väska som helst, men det är ju att väska inte får väga för mycket.... 10 jan, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Känner att mitt lidande blir ignorerat. Ska nu operera och fixa
10 jan, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Om 199 dagar ska jag till London! Jag följer med i resväskan ;o Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska! Yippie göör deet:3 Jaa! Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde? Eller ska du ha med lite packning? hah jag är 162:3 klart jag vill ha med min kudde, och ja lite packning vore oxå bra, såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o Vet du hur stor väska man får ha??? (Jag står i väskaffären...) hahah man får väl ha såå stor väska som helst, men det är ju att väska inte får väga för mycket.... Jag tror att jag tar den här.... dne är rosa med blåa blommor, vad tycker du? 10 jan, 2012 16:54 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Om 199 dagar ska jag till London! Jag följer med i resväskan ;o Åååh...det skulle vara så mycket roligare om du följde med! Jag går och köper en lite större resväska! Yippie göör deet:3 Jaa! Hur lång är du? Vill du ha med dig en kudde? Eller ska du ha med lite packning? hah jag är 162:3 klart jag vill ha med min kudde, och ja lite packning vore oxå bra, såå jag du kan behöva en hyfsat stor väska att gömma mig i;o Vet du hur stor väska man får ha??? (Jag står i väskaffären...) hahah man får väl ha såå stor väska som helst, men det är ju att väska inte får väga för mycket.... Jag tror att jag tar den här.... dne är rosa med blåa blommor, vad tycker du? Awesome, den blir nog super:3 10 jan, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Jag tänker nu lämna er alla.
... För mat alltså xD 10 jan, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag orkar inte att jag vaknade nyss... Klockan är typ fem snart och jag hade massor att göra idag... ._.
10 jan, 2012 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen