Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
7 okt, 2012 19:01 |
|
A.k
Elev |
AlvaRawenclaw - Tack! Hela du är under bar och jag kan inte sätta ord på hur mycket jag gillar dina inlägg och ... gaaah jag kan inte fortsätta. DU ÄR BÄST!!! ♥ ♥
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 7 okt, 2012 19:05 |
|
dobby10
Elev |
-sand- du får en komplimang
Söker kort 7 okt, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
AlvaRawenclaw Bara med vänsterarmen O____O
LOVE YOU TOOOO ♥ 7 okt, 2012 19:08 |
|
ginnyw123
Elev |
AlvaRawenclaw, ehehe det här blir akward, men du skrev elinsn99, och jag troor att du menar mig eftersom jag heter det typ överallt förutom här xD
7 okt, 2012 19:09 |
|
HannaPanna
Elev |
7 okt, 2012 19:10 |
|
Ginny00
Elev |
AlvaRawenclaw åh gud :'
7 okt, 2012 19:12 |
|
dobby10
Elev |
_sanD_ DU FÅR EN KOMPLIMANG
Söker kort 7 okt, 2012 19:14 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Mina komplimanger går till mina Potterhead- friends.
Mill Goodness: En flicka med bra attityd och tänker smart och är en god vän. LeonaGoodness: En tjej som skrattar ofta och får en på bra humör och är rolig och bra vän. Felicia Potter: En flicka som har både rolig och bra attityd och är bra vän. Imagination and dreaming is my life 7 okt, 2012 19:15 |
|
dobby10
Elev |
_SanD_ DU FÅR EN KOMPLIANG
Söker kort 7 okt, 2012 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen