Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1484 1485 1486 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna Chang: JA JAG VET JAG DÖR DET ÄR SÅ KUL c:


JAG VET!!♥

Hej

7 okt, 2012 13:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

milla123- du är värdens bästa awsome vännen någonsin!!!

DarkAngel- du är jätte snäll och har värdens bästa fantasi. Du väldigt rolig att rolla med

AlvaRawenclaw- du verkar vara rolig och trevlig


Ida S- var bara tvungen att ta med dej för du har skrivit en av värdens bästa ff!

Julie Malfoy- du skriver så värds bästa awsome kommentarer till mitt ff och som jag sagt tusen gånger: det är du som gör så att jag skriver


Awwe! Tack så mycket!!! ♥

7 okt, 2012 14:16

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Luna02
Gjorde jag? Vad bra. Det visste jag inte ens om. Bra koll man har
Varsågod i alla fall, och tack att du skrev det.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

7 okt, 2012 15:29

Borttagen

Avatar


Luna Chang
Haha seriöst? Jag trodde jag var hur omogen som helst .. xD Fast jag är 97:a så jag fyller faktiskt 15 om en månad

7 okt, 2012 15:42

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna Chang
Haha seriöst? Jag trodde jag var hur omogen som helst .. xD Fast jag är 97:a så jag fyller faktiskt 15 om en månad


Jag blir jämt förvånad över allas ålder XD

Men jag är 98 och fyller femton om 4 månader så XD

Hej

7 okt, 2012 15:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Chang
Haha seriöst? Jag trodde jag var hur omogen som helst .. xD Fast jag är 97:a så jag fyller faktiskt 15 om en månad


Jag blir jämt förvånad över allas ålder XD

Men jag är 98 och fyller femton om 4 månader så XD
Haha jag med... xD

Men då är vi näästan lika gamla. Fast jag är 3 månader äldre än dig

7 okt, 2012 16:50

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Chang
Haha seriöst? Jag trodde jag var hur omogen som helst .. xD Fast jag är 97:a så jag fyller faktiskt 15 om en månad


Jag blir jämt förvånad över allas ålder XD

Men jag är 98 och fyller femton om 4 månader så XD
Haha jag med... xD

Men då är vi näästan lika gamla. Fast jag är 3 månader äldre än dig


Ja XD

Hej

7 okt, 2012 17:07

Borttagen

Avatar


Den störstaste, elefantigaste, giraffigaste, pottrigaste, drakigaste, enormaste komplimangen till Eriskay. Egentligen är hon alldeles för bra för att bli taggad av mig men jag gör det ändå nu för jag är BUSIG.
Du är så fantastisk på alla sätt och vis. Även om jag bara har träffat dig typ fyra halva gånger så tycker jag att du är så ... *finner inga ord* ... BÄSTIG.
Du äger på alla sätt och vis, och du är så härlig som man kan bli och så bra-ig som man kan bli!
Kram på dig!

7 okt, 2012 17:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Sirius Orion Black:
Luna02
Gjorde jag? Vad bra. Det visste jag inte ens om. Bra koll man har
Varsågod i alla fall, och tack att du skrev det.

japp,varse,jag blev så glad när jag loggade in och jag såg att ni inte hade avslutat någon duell ♥

7 okt, 2012 18:16

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar

+5


Lite komplimanger.
Ni som är här, ni ska verkligen känna er speciella. Jag avgudar er och ni är underbara. Ni som inte blir nämnda, ni är inte ospeciella, mugglis vore inget utan någon av er.

Hoppas ni inte blir skrämda när jag mitt i allt dyker upp, jag är ju ganska inaktiv...
Men nu till komplimangerna.
(utan inbördes ordning)

Ginny00 Johanna, jag har alltid avgudat dig. Jag kommer ihåg när jag hade typ 150 inlägg och loggade in bara för att chatta med mina irl vänner och köpa dagens chokladgrodekort, och en gång minns jag hur jag kollade in forumet, någon random tråd. Och så hade du skrivit något väldigt roligt, och gud vad jag avgudade dig på avstånd då! Du ska veta att du är bäst ♥
mrs.tonks Min fina fina fina lillasyster. ♥ Även om vi inte är systrar i blod kommer du alltid finnas i mitt hjärta, och jag längtar fortfarande till den dagen i framtiden när jag får träffa dig!♥ Det är bara synd att vi inte håller kontakten så bra nuförtiden... Dessutom, jag önskar att jag hade en lika fin profil som dig. :c
kossanberta My, du är sjukt rolig och jag glömmer aldrig våra diskussioner om rysk opera xD
InspiredPsycho Alice, du är så fin och awesome och underbar, och jag kommer ihåg när jag kom till tds (länge sen o.o) och jag kallade dig "Den fina personen från slytherin" eller något liknande för att jag inte kunde stava till ditt användarnamn minns du det? xD
Cara Riddle Min fina nallebjörn, var ska jag börja? du är rolig, fin, awesome, allt bra som finns att säga om en person ♥ jag blir alltid lika glad när jag får en uggla av dig eller om jag ser dig i ett forum
Minidjuret Louise, du har alltid känts som en storasyster för mig! C: du ska veta att jag avgudar dig. qwjdhkjdknwje du är underbar ♥
pansyparkinson♥ du är så söt och fin! ♥ Jag glömmer aldrig våra msn-diskussioner ♥ kommer du ihåg när vi videochattade och ingen vågade säga ett ord?
erica potter Jag säger en sak. Springer du med armen? Och en till. Jag älskar dig ♥
A.k du är underbar♥
Celest Gaunt Du får mig alltid att må bättre, jag blir så glad när jag ser dig i forumen u are rawenclawesome ♥
Twix Du är söt, och jag avgudar dig! CCCC:
Knizzlare Meehhehehehe, du är fin c: jag typ är ett stort fan av dig c:
Fang Du är en rolig filur xD
Ida S Solkatten Ronald Weasley Dini99 elinsn99 HannaPanna

I LOOOOVE YOU ♥

speech!

7 okt, 2012 18:58

1 2 3 ... 1484 1485 1486 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.