Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1483 1484 1485 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av DarkBells:
Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av DarkBells:
PotterHunger I. Love. You. Är det tillräckligt med ord? O.O
And I love u. ♥
Det är tillräckligt

Bra! För liksom du är en av de bästa mugglisarna ever! ♥
Awww :3 ♥
Det vet du väl att du också är? ^^

Läs min profil för info...

7 okt, 2012 11:30

DarkBells
Elev

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av DarkBells:
Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av DarkBells:
PotterHunger I. Love. You. Är det tillräckligt med ord? O.O
And I love u. ♥
Det är tillräckligt

Bra! För liksom du är en av de bästa mugglisarna ever! ♥
Awww :3 ♥
Det vet du väl att du också är? ^^
Awww! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

7 okt, 2012 11:34

Borttagen

Avatar


SUPER STORA KOMPLIMANGER TILL
Tvilling
Isse Weasly
Sirius_Musta
Sirius Orion BlackRoseElm30771
Miss_Green
Ginny Weasley 01
Fenixfawkes
TACK ALLA FÖR ATT NI VÄNTADE PÅ MIG MED ATT DUELERA NÄR JAG VAR PÅ TÄVLING I DANMARK

7 okt, 2012 12:09

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Ginny00



Hahaha XD

TACK SÅ JÄTTEMYCKET JAG ÄlSkAR DIG ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

7 okt, 2012 12:09

dobby10
Elev

Avatar


ginny00Ginny00 du får så många stora komplimanger

Söker kort

7 okt, 2012 12:12

Borttagen

Avatar


FrejaMen gud! Tack så hemskt mycket!

7 okt, 2012 12:16

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av dobby10:
ginny00Ginny00 du får så många stora komplimanger

Alltså det känns inte så.. xD Haha! Tack.

7 okt, 2012 12:18

dobby10
Elev

Avatar


varsegod

Söker kort

7 okt, 2012 12:19

Luna Chang
Elev

Avatar

+2


NU SKA JAG G BORT LITE KOMPLIMANGER TILL SÅNNA JAG SÄLLAN PRATAR MED!!!♥♥♥

*Och för typ tolfte gången idag, nej jag är inte alls hyper XD*

Drake Ganska samma anledning som tidigare, du var min första vän på mugglarportalen! *nu kom en snilleblixt från mig* När blev du medlem???
Solkatten Du är en fantastikst fin person som skriver många fina inlägg♥
Sanna1324567 SNART SKA VI TRÄFFAS!!!!!
Petra Hyrrot Jag blev så glad när du förstod vad jag menade om tummarna!♥
Twiie En person jag nyligen börjat prata med, älskar dig♥
_SanD_ Dig har jag också nyligen börjat prata med, men ditt namn förvirrar mig.. Jag trodde du var en kille>_> *innocent*
Savi Du är en Prefekt i mina ögon. Du har alltid varit det och kommer alltid vara det!!
Optic OKEJ BLI INTE FÖRVÅNAD NU!! Men du verkar vara en helt awesomig person och av någon anledning ÄLSKAR jag din profilbild!!♥
Nymfadora Tonks Du är så AWESOME!! Din solros gör mig alltid glad!!
HarryPotterr JAG SÅG NYSS ATT DU ÄR FJORTON. JAG TRORDIG INTE. DU MSTE VARA MINST 16!!!
scarhead NU SÅG JAG Att DU ÄR 00a JAG TRODDE DU VAR SJUTTON ÅR JU!! XD

Hej

7 okt, 2012 13:41

Borttagen

Avatar


Luna Chang: JA JAG VET JAG DÖR DET ÄR SÅ KUL c:

7 okt, 2012 13:51

1 2 3 ... 1483 1484 1485 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.