@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Grattis 'D:
10 jan, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^Grattis 'D: Whaat? 10 jan, 2012 16:10 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av mine: Kommer ha skridskor nästa vecka på idrottenD: Har ni haft det på höstterminen också eller ska ni bara ha nu på vårterminen? Elleeeer nåt annat? xD Vi hade bara på höstterminen iaf, det var inge kul för typ alla spelar hockey o är så jädrans bra ju DDD: ![]()
10 jan, 2012 16:10 |
|
Alice...
Elev |
10 jan, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^Grattis 'D: Whaat? Vill också dit D: 10 jan, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Aah..älskar mitt liv, DET ÄR SNÖ UTE!
10 jan, 2012 16:11 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av mine: Kommer ha skridskor nästa vecka på idrottenD: Har ni haft det på höstterminen också eller ska ni bara ha nu på vårterminen? Elleeeer nåt annat? xD Vi hade bara på höstterminen iaf, det var inge kul för typ alla spelar hockey o är så jädrans bra ju DDD: Kommer ha skridskor fyra idrottslektioner, och skridskor är skittråkigtD: Skidor är mycket roligare fast det blir inte för än vecka 7 tror jag. D: 10 jan, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^Grattis 'D: Whaat? Vill också dit D: Andra gången ;P 10 jan, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
^MEn ååååååååååååååååååå, vänta dig inte fika i the dark side.
10 jan, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^MEn ååååååååååååååååååå, vänta dig inte fika i the dark side. Joooo! Jag har skrivit mer än 3000 inlägg! 10 jan, 2012 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen