@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
faaaan
10 jan, 2012 15:55 |
|
Solkatten
Elev |
HATAR VÅRT JÄVLA INTERNET ...
^ Sorry, vad tvungen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att få fltningar.
10 jan, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
Idag skulle vi välja skola till högstadiet... tog Hogwarts...
10 jan, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
^ Jag med!
10 jan, 2012 16:01 |
|
Knizzlare
Elev |
Idag har jag varit sneeel mot mama o papa, inte bråkat med dom eller nåt sånt, ehehe, och så la jag in disken i diskmaskinen rätt nyss :3
Och så har jag varit på tjejkväll/pyjamasparty igår/idag och det var ååååsum, vi hade askul, pratade en massa och gjorde en massa kulgrejs :3 ♥♥♥ Och så lyssnar jag på Alexandra Stans Get Back (ASAP) just nu, för typ etthundratrettioelfte gången just nu :3 Och VET NI? Mitt tal innehåller nästan alltid trettioelfte om jag ska skriva att jag sett/gjort/läst/hört något mååånga ggr. Och vet ni en till grej? xD Jag kanske ska gå till ICA :3 Och jag kanske får gå på potterpartymugglisträffsgrejset 8'''3 Och två till grejer! (Sista två, ahahaha xD ![]()
10 jan, 2012 16:03 |
|
mine
Elev |
10 jan, 2012 16:03 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 10 jan, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
^SKoj
10 jan, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Om 199 dagar ska jag till London!
10 jan, 2012 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen