@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ONE DIRECTION ÄR MED I NYASTE NUMRET AV KP!
JLDSKJGODSJGÖGSJDKGJLDGKDSKLGNSDKLGSDKLGDSKL 10 jan, 2012 14:27 |
|
Borttagen
|
Jag sitter här och är sur för att skolan börjar i morgon....
10 jan, 2012 14:28 |
|
Solkatten
Elev |
Är hungrig. Ska nog ta en macka.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag sitter här och är sur för att skolan börjar i morgon.... Jag sitter här och tycker livet är orättvist.. JAG BÖRJADE SKOLAN IDAG.. ;S 10 jan, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
Vi hade bara två lektioner idag, bioteknik och svenska ^^ Ska spela Skyrim nu
10 jan, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
^Grattis
10 jan, 2012 14:40 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Inatt kommer min storasyster hem från Frankrike efter två år. c:
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 10 jan, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
^Frääääääääänt
10 jan, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi har ingen jävla snö. Jo lite som smälte bort. Jag kan skicka dig ett flygplan fullt med skit snö. ^^ 10 jan, 2012 14:49 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: ONE DIRECTION ÄR MED I NYASTE NUMRET AV KP! JLDSKJGODSJGÖGSJDKGJLDGKDSKLGNSDKLGSDKLGDSKL SÅG PRECIS DET! WOHO!
10 jan, 2012 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen