Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
.... Min bästis dansade med honom igår på ett skoldisco, jag var sjuk så jag kunde inte gå.
ÅH vad skönt och få höra det. Really. HOW NICE 12 maj, 2012 13:54 |
|
whirlwinds
Elev |
Nessilini & Jegli, tack. ♥
DET ÄR BARA SÅ JÄVLA JOBBIGT LIKSOM VARFÖR KAN JAG ALDRIG FÅ VARA KÄR OCH LYCKLIG PÅ SAMMA GÅNG UTAN ATT NÅGONTING GÅR ÅT HELVETE?????
12 maj, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: Nessilini & Jegli, tack. ♥ DET ÄR BARA SÅ JÄVLA JOBBIGT LIKSOM VARFÖR KAN JAG ALDRIG FÅ VARA KÄR OCH LYCKLIG PÅ SAMMA GÅNG UTAN ATT NÅGONTING GÅR ÅT HELVETE????? Det kommer du få. Ävrn om du inte tror det så kommer det, när du minst anar det. =) 12 maj, 2012 15:22 |
|
Kedjebrev
Elev |
1. Han ger mig de där blickarna i klassrummet som han inte ger till alla andra
2. Han håller jättemycket på med min kompis (Aka hans kompis tvillingsyster) pratar, retas och sitter i hennes knä typ. Orkar inte förstå hur han tänker.
http://Kaosregn.blogg.se
12 maj, 2012 15:38 |
|
scarhead
Lärare |
Han har tjej och dansade igår med min bästis och gav henne blickar och leende.
så, Kedjebrev, du är inte ensam om att inte förstå en killes tänkade. 12 maj, 2012 15:44 |
|
Kedjebrev
Elev |
12 maj, 2012 15:53 |
|
Dramione99
Elev |
Kedjebrev, scarhead-Jag förstår percis hur ni menar. Jag vet oxå hur det känns. Det är jobbigt.
12 maj, 2012 15:55 |
|
smartbabe
Elev |
Alltså nejnejnejneeej.
Jag får inte känna såhär för honom. Får inte börja tänka såhär om honom. Jag struntar i sakerna han gjort, sakerna han sagt. Mina vänner gillar inte honom speciellt mycket, ingen gör det. Ögonkontakt hela dagen, leenden då han mött min blick.. det måste inte betyda något, men han är alltid snäll mot mig, och han är typ aldrig snäll mot någon. Det måste inte heller betyda något, men jag kan inte sluta tänka asdfghjkl varför gjorde han så? Varför rörde han mig så idag, varför retas han hela tiden? Jag blir ju inte ledsen eller så, men mina vänner blir det när han håller på med mig hela tiden. :s Jag frågade faktiskt honom ifall han kunde lära mig ett ackord till gitarr. Blev förvånad när han sa "Bara hämta en gitarr så visar jag dig!" Blev glad då, faktiskt. Vanligvis så brukar han bara ignorera en, eller säga typ "Lär dig själv" .. Jag fattar ju såklart att han inte är seriös med att kalla mig munpuffare, och fråga efter cigg & tuggummi, men ändå... Jag har aldrig sett honom såhär.. Men neeej, jag vill inte känna såhär för honom. D: ![]()
14 maj, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Haha jag har aldrig satt min fot in i den här tråden förrens nu. Borde jag vara stolt över att forever alone eller inte? Från vad jag har hört är det rätt så trassligt här inne- och nu är det min tur att deppa.
Nej men jag är just nu i mamihlapinatapai zonen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att fixa det. Hur kan man.. ta steget utan att förlora en? 14 maj, 2012 16:01 |
|
Buddha
Elev |
14 maj, 2012 20:40 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen