Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Någon att muggleposta med samt ett par hörlurar. Muggleposta med mig Själv vill jag ha en blå klänning och tågbiljetter till Wrockeborg samt bilder så jag kan börja göra chockladgrodekort (don't even ask). Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 24 sep, 2011 21:23 |
|
Borttagen
|
Just nu känner ja mig ganska nöjd :3 Fast de skulle sitta fint med en bulle...
24 sep, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Just nu vill jag att det blir den 14 Juli 2012. Åker på språkresa till Hastings i England då! ♥
24 sep, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
Långt hår, skulle vilja se hur jag ser ut i långt rött hår.
24 sep, 2011 21:41 |
|
IamAK
Elev |
vill ha tillräckligt med pengar så jag kan åka till "the wizarding world of harry potter"!!!!!
24 sep, 2011 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: vill ha tillräckligt med pengar så jag kan åka till "the wizarding world of harry potter"!!!!! Jag med!! 24 sep, 2011 21:45 |
|
Borttagen
|
En pojkvän som älskar mig...♥
24 sep, 2011 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En pojkvän som älskar mig...♥ This, och den 3:e augusti! 24 sep, 2011 22:27 |
|
Borttagen
|
Ett stort glas cola!
24 sep, 2011 22:31 |
|
Borttagen
|
Massa smink, har ingen anning varför jag bara kände för det..
24 sep, 2011 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen