Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Percy Jackson club

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

1 2 3 ... 147 148 149 ... 3568 3569 3570
Användare Inlägg
GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Det här är en viktig fråga
Vad tror ni Percabeths barn skulle heta
Jag tror
Selena
Luke
Charlie
och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart
Julia

Så klart Julia xD
Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också...

Bree var fint

tack.....jag gillar det. Lätt och kort......
Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta?

BREESON!! Sorry......
Kanske Bella...?
Ja!

(Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget)

tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?)
.......
NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte!
Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo)

oh spanska...juste. sorry!!
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 jan, 2017 19:14

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Det här är en viktig fråga
Vad tror ni Percabeths barn skulle heta
Jag tror
Selena
Luke
Charlie
och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart
Julia

Så klart Julia xD
Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också...

Bree var fint

tack.....jag gillar det. Lätt och kort......
Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta?

BREESON!! Sorry......
Kanske Bella...?
Ja!

(Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget)

tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?)
.......
NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte!
Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo)

oh spanska...juste. sorry!!
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

Jag föredrar Nutella Valdez...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

1 jan, 2017 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Det här är en viktig fråga
Vad tror ni Percabeths barn skulle heta
Jag tror
Selena
Luke
Charlie
och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart
Julia

Så klart Julia xD
Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också...

Bree var fint

tack.....jag gillar det. Lätt och kort......
Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta?

BREESON!! Sorry......
Kanske Bella...?
Ja!

(Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget)

tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?)
.......
NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte!
Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo)

oh spanska...juste. sorry!!
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

Jag föredrar Nutella Valdez...

Jag med utan Valdez i xD

1 jan, 2017 19:17

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Det här är en viktig fråga
Vad tror ni Percabeths barn skulle heta
Jag tror
Selena
Luke
Charlie
och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart
Julia

Så klart Julia xD
Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också...

Bree var fint

tack.....jag gillar det. Lätt och kort......
Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta?

BREESON!! Sorry......
Kanske Bella...?
Ja!

(Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget)

tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?)
.......
NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte!
Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo)

oh spanska...juste. sorry!!
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

Jag föredrar Nutella Valdez...

Jag med utan Valdez i xD

haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

1 jan, 2017 19:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av LunaLovegood123:
Det här är en viktig fråga
Vad tror ni Percabeths barn skulle heta
Jag tror
Selena
Luke
Charlie
och Bob( yes definitly Bob) Bob Jackson och såklart
Julia

Så klart Julia xD
Charlie och Julia. Men jag gillar Bree Jackson också...

Bree var fint

tack.....jag gillar det. Lätt och kort......
Men vad skulle Leo och Calypso´s barn heta?

BREESON!! Sorry......
Kanske Bella...?
Ja!

(Octavianus-bilden har slutat fungera, så nu är det en typ bild på en katt. Men katten är ju mycket finare så det gör inget)

tänkte liksom att hans mamma brukade prata lite italienska....Bisaboello (stav?)
.......
NEJ! Det är spanska! Men kanske Lily? Jag vet inte!
Jag tror att de kommer heta Zoe (för hon var Calypsos syster) och Jordnötsmör (Därför Leo är ju ändå Leo)

oh spanska...juste. sorry!!
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

Jag föredrar Nutella Valdez...

Jag med utan Valdez i xD

haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD

Ja och jag vill inte vara en halvgudkannibal xD

1 jan, 2017 19:21

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

Jag föredrar Nutella Valdez...

Jag med utan Valdez i xD

haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD
Men jag föredrar nog Leo Valdez utan Nutella !♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 jan, 2017 19:24

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

Jag föredrar Nutella Valdez...

Jag med utan Valdez i xD

haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD
Men jag föredrar nog Leo Valdez utan Nutella !♥♥♥

det hållet passar väldigt bra också ♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

1 jan, 2017 19:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

Jag föredrar Nutella Valdez...

Jag med utan Valdez i xD

haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD
Men jag föredrar nog Leo Valdez utan Nutella !♥♥♥

det hållet passar väldigt bra också ♥♥

Ja då måste han visa mig CAMP!!

1 jan, 2017 19:26

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

Jag föredrar Nutella Valdez...

Jag med utan Valdez i xD

haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD
Men jag föredrar nog Leo Valdez utan Nutella !♥♥♥

det hållet passar väldigt bra också ♥♥

Ja då måste han visa mig CAMP!!

om inte ne satyr tar dit mig letar jag mig dit själv.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

1 jan, 2017 19:28

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Ja! Jordnötssmör Valdez!

EDIT:
Googla inte "Peanutbutter Valdez"!

Mmmmmm jag måste erkänna Leo ser väldigt god ut men hoppas bara det inte är Leo för annars dödar jag de!!!
Jag sa INTE!!! Men jordnötssmör är inte ens gott!

Jag föredrar Nutella Valdez...

Jag med utan Valdez i xD

haha ja annars får man en sån där Valdez- smak xD
Men jag föredrar nog Leo Valdez utan Nutella !♥♥♥

det hållet passar väldigt bra också ♥♥

Ja då måste han visa mig CAMP!!
Jag väljer Leo istället för Nutella♥♥♥♥♥♥♥♥!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-LtAOJWUcKrM%2FUtsHKxln6RI%2FAAAAAAAAAN4%2FdbtFhGVKCN8%2Fw800-h800%2FScreenshot%252B2014-01-18%252Bat%252B5.57.37%252BPM.png

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 jan, 2017 19:29

1 2 3 ... 147 148 149 ... 3568 3569 3570

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

Du får inte svara på den här tråden.