Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
Det går mycket enklare, hans ansikte känns mer bekant.
8 apr, 2014 00:06
|
|
Borttagen
|
Så fort jag kände kylan så skyndade jag mig upp på land. Vilken fegis jag är, tänkte jag.
8 apr, 2014 00:07
|
|
Borttagen
|
Jag vet inte varför men jag såg att han snart var klar och jag blev inte nöjd
8 apr, 2014 16:12
|
|
Borttagen
|
Jag gick tillbaka in i Hogwarts.
8 apr, 2014 16:13
|
|
Borttagen
|
Jag ser att felet är hans ögon, jag har ritat dem fel.
8 apr, 2014 16:34
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i stora salen. Folk började stirra på mig när dem såg hur blöt jag var.
8 apr, 2014 16:35
|
|
Borttagen
|
Jag suckar och kastar in den i brasan
8 apr, 2014 16:37
|
|
Borttagen
|
Jag vände igen och gick ut. Jag satte mig på en bänk i korridoren.
8 apr, 2014 16:38
|
|
Borttagen
|
8 apr, 2014 16:39
|
|
Borttagen
|
Plötsligt såg jag hur några av victorias kompisar kom gående. Dem skrattade när dem såg mig.
8 apr, 2014 16:43
|
Du får inte svara på den här tråden.