Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(Ja, men det är din tur i rollet :O)
30 dec, 2013 23:06
|
|
Borttagen
|
(Okej -.-)
Jag ser efter dem.
"Du sen Sam", han nickar och biter sig i läppen.
30 dec, 2013 23:16
|
|
Borttagen
|
- Kom igen nu! Säger jag otåligt.
30 dec, 2013 23:24
|
|
Borttagen
|
"Gåå nu Cornelia!", Cornelia tar Plings han och de sugs ner i minnet.
30 dec, 2013 23:34
|
|
Borttagen
|
(Vi har redan kollat Cornelias minnen :O)
30 dec, 2013 23:34
|
|
Borttagen
|
30 dec, 2013 23:37
|
|
Borttagen
|
(Ja. Det är bara...Sams och Brians kvar.)
30 dec, 2013 23:41
|
|
Borttagen
|
Sam ler stort.
"Min tur", han tar ett steg fram och kramar om henne.
"kom med mig.. Jag ska visa lite av våra stunder ihop, sötis."
Jag suckar överdrivet högt och Ted gör kräkljud.
2 jan, 2014 02:20
|
|
Borttagen
|
Jag rynkar ogillande på näsan när han inte ser.
2 jan, 2014 02:21
|
|
Borttagen
|
"Iväg med er!", Tris knuffar till Sam och vänder sig sen mot oss.
"Brian, din tur"
2 jan, 2014 02:22
|
Du får inte svara på den här tråden.