Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag gick en bit till innan jag röt till och hoppade på honom.
19 okt, 2013 18:51
|
|
Borttagen
|
19 okt, 2013 18:53
|
|
Borttagen
|
Jag sparkade honom över handleden så hårt jag kunde fyra gånger och hörde ett vämjeligt knak och såg ursinnigt på honom.
19 okt, 2013 18:55
|
|
Borttagen
|
"Är du nöjd nu?"
Fick jag fram medan smärtan i handleden stegrades.
19 okt, 2013 19:01
|
|
Borttagen
|
"Ja" jag fick plötsligt dåligt samvete när jag såg hans plågade ögon.
"Gjorde jag illa dig?" Viskade jag.
19 okt, 2013 19:05
|
|
Borttagen
|
Jag svarade genom en blick.
19 okt, 2013 19:12
|
|
Borttagen
|
"Förlåt! " sa jag ångerfullt och närmade mig honom försiktigt.
19 okt, 2013 19:20
|
|
Borttagen
|
"Det var vad jag försökte säga till dig"
19 okt, 2013 19:22
|
|
Borttagen
|
"Gör det mycket ont?" Frågade jag och nuddade handen.
19 okt, 2013 19:24
|
|
Borttagen
|
Jag svarade inte men drog åt mig handen.
19 okt, 2013 19:26
|
Du får inte svara på den här tråden.