Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag har aldrig (lek)

Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)

1 2 3 ... 147 148 149 ... 444 445 446
Användare Inlägg
Nessie00
Elev

Avatar


Det har jag gjort

Jag har aldrig gillat Hello Kitty.

EXTERMINATE!!!

7 jun, 2013 18:02

Borttagen

Avatar


Inte jag heller.

Jag har aldrig accepterat tanken på att använda djur i cirkusföreställningar.

7 jun, 2013 19:14

Borttagen

Avatar


Inte jag heller
jag har aldrig gillat vaniljglass

7 jun, 2013 20:49

Borttagen

Avatar


Det har jag.

Jag har aldrig snattat.

8 jun, 2013 10:11

Borttagen

Avatar


Inte jag heller... om att snatta inte betyder att ta lite godis från min bror utan att fråga om lov

Jag har aldrig tyckt om lakrits.

8 jun, 2013 10:20

Borttagen

Avatar


Mnja, det går bra i väldigt små mängder. Men det har aldrig varit en favorit.

Jag har aldrig varit i Stockholms innerstad.

8 jun, 2013 10:36

Borttagen

Avatar


Jag tror inte jag har gjort det.
Jag har aldrig använt piercing(har inte ens piercing)

8 jun, 2013 16:14

Borttagen

Avatar


Det har jag, men jag tog ut allihop när jag var 22.

Jag har aldrig bestigit ett berg.

8 jun, 2013 17:46

Borttagen

Avatar


Inte jag heller
Jag har aldrig varit på månen(men jag vill)

9 jun, 2013 10:27

Borttagen

Avatar


Inte jag heller !!


Jag har aldrig ätit grisfötter!

9 jun, 2013 11:30

1 2 3 ... 147 148 149 ... 444 445 446

Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)

Du får inte svara på den här tråden.