Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: aha men hur sätter man ditt den kan inte kopiera Skrivet av luna, lily: Ska man okså ha den? ( om man vill) Ja, om du vill får du ha den^^
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
11 feb, 2013 17:23 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
ja så menar jag också
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 11 feb, 2013 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: hur gör man för att läga in den som underskrift?(eller vad man nu ska säga) 1. Klicka på bilden 2. Kopiera texten i adressfältet 3. gå in på inställningar 4. Gå ner till forumsignatur och klista in texten Så är den forumsignatur lily, luna 11 feb, 2013 17:24 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
ok,ska försöka nu
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 11 feb, 2013 17:25 |
|
lily, luna
Elev |
11 feb, 2013 17:27 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: det kom bara upp vad sidan heter Skrivet av chokladgrodan:D: hur gör man för att läga in den som underskrift?(eller vad man nu ska säga) 1. Klicka på bilden 2. Kopiera texten i adressfältet 3. gå in på inställningar 4. Gå ner till forumsignatur och klista in texten Så är den forumsignatur lily, luna
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
11 feb, 2013 17:27 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
ok,hälsa #### från mig!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 11 feb, 2013 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: det kom bara upp vad sidan heter Skrivet av chokladgrodan:D: hur gör man för att läga in den som underskrift?(eller vad man nu ska säga) 1. Klicka på bilden 2. Kopiera texten i adressfältet 3. gå in på inställningar 4. Gå ner till forumsignatur och klista in texten Så är den forumsignatur lily, luna ska visa: Kopiera: [img*]http://img41.glitterfy.com/13042/glitterfy3100349T889B81.gif[/img*] OBS: Radera * annars funkar det inte!!! 11 feb, 2013 17:29 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
?????
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 11 feb, 2013 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: ????? [img*]http://img41.glitterfy.com/13042/glitterfy3100349T889B81.gif[/img*] Kopiera ovanstående Radera BÅDA * Sätt in som forumsignatur. 11 feb, 2013 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen