Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag kanske får med mig hermione granger 1999... Om jag kommer vill säga ~MY TUMBLR~ 27 sep, 2012 15:41 |
|
JosefinFini
Elev |
Hmm, nu känns det lite jobbigt, för jag har ingen att gå med, och jag tror att jag kanske inte får gå isåfall... Ska försöka hitta någon att gå med eller/och övertyga mamma att jag ska få gå oavsett!
![]()
27 sep, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Du MÅSTE komma! Så jag får träffa dig på riktigt lite mer XD Haha.. NEJmen börja tjata på mamma din redan nu! Hmm, nu känns det lite jobbigt, för jag har ingen att gå med, och jag tror att jag kanske inte får gå isåfall... Ska försöka hitta någon att gå med eller/och övertyga mamma att jag ska få gå oavsett! 27 sep, 2012 16:08 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Du MÅSTE komma! Så jag får träffa dig på riktigt lite mer XD Haha.. NEJmen börja tjata på mamma din redan nu! Hmm, nu känns det lite jobbigt, för jag har ingen att gå med, och jag tror att jag kanske inte får gå isåfall... Ska försöka hitta någon att gå med eller/och övertyga mamma att jag ska få gå oavsett! Jag måste träffa dig! ♥ Ska tjata på mamma så fort jag ser henne ![]()
27 sep, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Åh jajajajajajjaaaaaaa ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Du MÅSTE komma! Så jag får träffa dig på riktigt lite mer XD Haha.. NEJmen börja tjata på mamma din redan nu! Hmm, nu känns det lite jobbigt, för jag har ingen att gå med, och jag tror att jag kanske inte får gå isåfall... Ska försöka hitta någon att gå med eller/och övertyga mamma att jag ska få gå oavsett! Jag måste träffa dig! ♥ Ska tjata på mamma så fort jag ser henne 27 sep, 2012 16:51 |
|
M00NSTER
Elev |
De som kommer på träffen är:
Lisen563 LauraTree HarryPotterr Savi Black forest tjejigadia Stämmer detta? Är det någon mer som vet NU att de kan eller är det någon av er som inte kan komma? Jag hoppas att vi kommer ha en toppen dag på Musikmuseet ! Känns som om att alla kommer springa runt och sjunga HP låtar om jag känner mugglisar rätt
27 sep, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
^ GOTTA GET BACK TO HOGWARTS, GOTTA GET BACK TO SCHOOOOOOOL.
Vilka här har sett A Very Potter Musical? ^^ 27 sep, 2012 17:00 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ GOTTA GET BACK TO HOGWARTS, GOTTA GET BACK TO SCHOOOOOOOL. Vilka här har sett A Very Potter Musical? ^^ ![]()
27 sep, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M00NSTER: jag her inte det men jag har hört going back to hogwartsSkrivet av Borttagen: ^ GOTTA GET BACK TO HOGWARTS, GOTTA GET BACK TO SCHOOOOOOOL. Vilka här har sett A Very Potter Musical? ^^ 27 sep, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oohkey! ^^ Skrivet av M00NSTER: jag her inte det men jag har hört going back to hogwarts Skrivet av Borttagen: ^ GOTTA GET BACK TO HOGWARTS, GOTTA GET BACK TO SCHOOOOOOOL. Vilka här har sett A Very Potter Musical? ^^ 27 sep, 2012 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen