Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 147 148 149 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Disenchanted
Elev

Avatar


åh svårt igen, men jag väljer Klänning! Tycker det är svårt att hitta saker som passar ihop med mina kjolar!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fe723b0a5ec22eba3f161aeea549aad95%2Ftumblr_ng45tdIWaZ1u56s6eo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F7824858a5e88e5bddbdfd177fc8b34a8%2Ftumblr_mnclrrQQZ31r0b9z9o3_500.gif

26 sep, 2012 17:15

Bombarda
Elev

Avatar


Klänning

Kärlek till alla!

26 sep, 2012 22:19

Borttagen

Avatar


Haha.... ja, jag är ingen klänning/kjol människa.
Dock gillar jag nog klänning bäst. Särskilt sådana som är till knäna. Det är synd att nästan allt är kortkort eller hellångt
Så, mitt svar blir KLÄNNING

26 sep, 2012 22:30

Borttagen

Avatar


Klänning, då behöver man bara ha beslutsångest över ett klädesplagg!! Kjol måste man ju hitta nåt som passar till.

Tyvärr använder jag varken eller, är för rädd för att bli ifrågasatt och uttittad

26 sep, 2012 22:41

Borttagen

Avatar


Använder inte något av det(kjol händer väl någon enstaka gång, men det är ytterst sällan) men jag tar kjol.

26 sep, 2012 22:43

Borttagen

Avatar


Klänning!

27 sep, 2012 06:20

Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag tror jag tänker välja klänning, för det använder jag oftare (och jag har fler snygga klänningar än snygga kjolar). Precis som Cave Trouble tycker jag dessutom att det är skönt att bara behöva välja ett plagg, i stället för att försöka hitta nån topp som passar till kjolen ... Men kjolar kan vara riktigt snygga (och sköna) de också!

Resultat i gårdagens "antingen-eller": 22-11 till klänning!

OBS! Nu finns en ny fråga i första inlägget!

27 sep, 2012 08:22

Borttagen

Avatar


Tomat, för att jag tycker om saften. Plus ketchup!
____________________________________________
Pigfats is real!

27 sep, 2012 08:31

EmahS
Elev

Avatar


Tomat. Av den enkla anledningen att jag inte tycker om paprika alls

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

27 sep, 2012 08:39

MizzNina
Elev

Avatar


Erhm. Svårt.

Tomat är godast för sig..
Men, Paprika är godare i lagad mat.

Fast, jag får nog välja tomat, ett ord Rapar.
Har man ätit parika kan man rapa paprikasmak i flera dagar, det blir lite gross efter ett tag...

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

27 sep, 2012 08:59

1 2 3 ... 147 148 149 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.