Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
åh svårt igen, men jag väljer Klänning! Tycker det är svårt att hitta saker som passar ihop med mina kjolar!
26 sep, 2012 17:15 |
|
Bombarda
Elev |
Klänning
Kärlek till alla! 26 sep, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Haha.... ja, jag är ingen klänning/kjol människa.
Dock gillar jag nog klänning bäst. Särskilt sådana som är till knäna. Det är synd att nästan allt är kortkort eller hellångt Så, mitt svar blir KLÄNNING 26 sep, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Klänning, då behöver man bara ha beslutsångest över ett klädesplagg!! Kjol måste man ju hitta nåt som passar till.
Tyvärr använder jag varken eller, är för rädd för att bli ifrågasatt och uttittad 26 sep, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Använder inte något av det(kjol händer väl någon enstaka gång, men det är ytterst sällan) men jag tar kjol.
26 sep, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Klänning!
27 sep, 2012 06:20 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tror jag tänker välja klänning, för det använder jag oftare (och jag har fler snygga klänningar än snygga kjolar). Precis som Cave Trouble tycker jag dessutom att det är skönt att bara behöva välja ett plagg, i stället för att försöka hitta nån topp som passar till kjolen ... Men kjolar kan vara riktigt snygga (och sköna) de också!
Resultat i gårdagens "antingen-eller": 22-11 till klänning! OBS! Nu finns en ny fråga i första inlägget! 27 sep, 2012 08:22 |
|
Borttagen
|
Tomat, för att jag tycker om saften. Plus ketchup!
____________________________________________ Pigfats is real! 27 sep, 2012 08:31 |
|
EmahS
Elev |
27 sep, 2012 08:39 |
|
MizzNina
Elev |
Erhm. Svårt.
Tomat är godast för sig.. Men, Paprika är godare i lagad mat. Fast, jag får nog välja tomat, ett ord Rapar. Har man ätit parika kan man rapa paprikasmak i flera dagar, det blir lite gross efter ett tag... "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 sep, 2012 08:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen