@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
^
^ här är det ca 2.3 cm men jag menar gräset syns fortfarande. ^ Gud vad läskigt 10 jan, 2012 09:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-10 kl. 10:01
|
|
EmahS
Elev |
10 jan, 2012 10:00 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 jan, 2012 10:22 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 10 jan, 2012 11:04 |
|
Li
Biträdande rektor |
Min drake lever fortfarande XD Ska den inte dö snart???
without something there is no nothing 10 jan, 2012 11:50 |
|
Borttagen
|
Li: är inte det lite... drastiskt och brutalt att vilja att din drake dör? XD
10 jan, 2012 12:13 |
|
Borttagen
|
Idag är det en speciell dag:
* Idag är det bara två månader kvar till mugglisträffen i Stockholm! * En viss figur fyller 83 år idag, återigen ett stort grattis till dig! ♥ * En del börjar skolan (men jag börjar i morrn * och idag ska jag gå och köpa mjölk och ladda mitt busskort Vad ska ni göra denna underbara dag? 10 jan, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
^ jag ska läsa klart Harry Potter och hemligheternas kammare tänkte jag
kolla på någon film med Ralph Fiennes och antagligen sy något 8D och, om det är den tionde idag, så fyller jag år om EXAKT FYRA VECKOR D: omfg. 10 jan, 2012 12:25 |
|
Solkatten
Elev |
SJÄLVKLART har snön smällt bort idag. Vad hade jag väntat mig? Solen skiner men det är fortfarande kallt (gissar jag på) så man skulle kunna tro att det var MARS!
SKOLAN BÖRJAR IMORGON! D:" Panik ... vill inte gå upp kl.07:00. Jag vill INTE! Jag vill inte tillbaka till den där gamla tråkiga skolan ... :s Dessutom är min dator fortfarande trasig så jag kan inte använda den ... >.< Är tvungen att lämna in den på lagning. Kommer väl ta en vecka om inte mer. F**ck. Btw, det är några här som är ute och fotograferar vårt hus/vår gård nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 12:36 |
|
Borttagen
|
Vi har ingen jävla snö. Jo lite som smälte bort.
10 jan, 2012 13:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen