Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag tror att personen under..

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

1 2 3 ... 1477 1478 1479 ... 1761 1762 1763
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja!

PUM dricker alldeles för mycket läsk?

3 nov, 2014 18:59

Lova223
Elev

Avatar


Dricker nästan aldrig läsk haha

PUM hatar att titta på ishockey?

3 nov, 2014 19:03

Hedwig96
Elev

Avatar


NEJ, Ishockey är ju bäst

PUM har smakat på pumpa?

3 nov, 2014 19:04

Lova223
Elev

Avatar


Ja blää

PUM gillar äpplepaj?

3 nov, 2014 19:05

Borttagen

Avatar


Nope. Tycker inte om pajer överhuvudtaget.

PUM tycker om hästar?

3 nov, 2014 19:07

Clara Malfoy
Elev

Avatar


Aa ♥

PUM hatar småsyskon ibland?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.uplooder.net%2Fimg%2Fimage%2F21%2Fc7095d9edb2080aa9aee27ad55de3f6c%2F08147604234156210954.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F236x%2F15%2F35%2Fef%2F1535efd94e5a11c7bb1d767c2cb8d307.jpg

3 nov, 2014 19:08

Borttagen

Avatar


Ibland. Fast väldigt sällan, är lillasyster själv

PUM har ätit choklad idag?

3 nov, 2014 19:11

Borttagen

Avatar


Nope c:

PUM använder något sorts munvatten/munskölj? c:

3 nov, 2014 19:12

Borttagen

Avatar


Haha, ja.

PUM tycker om glass?

3 nov, 2014 19:24

Borttagen

Avatar


Ofc

PUM gillar Chokladglass?

3 nov, 2014 20:33

1 2 3 ... 1477 1478 1479 ... 1761 1762 1763

Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..

Du får inte svara på den här tråden.