Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja!
PUM dricker alldeles för mycket läsk? 3 nov, 2014 18:59 |
|
Lova223
Elev |
Dricker nästan aldrig läsk haha
PUM hatar att titta på ishockey? 3 nov, 2014 19:03 |
|
Hedwig96
Elev |
NEJ, Ishockey är ju bäst
PUM har smakat på pumpa? 3 nov, 2014 19:04 |
|
Lova223
Elev |
Ja blää
PUM gillar äpplepaj? 3 nov, 2014 19:05 |
|
Borttagen
|
Nope. Tycker inte om pajer överhuvudtaget.
PUM tycker om hästar? 3 nov, 2014 19:07 |
|
Clara Malfoy
Elev |
3 nov, 2014 19:08 |
|
Borttagen
|
Ibland. Fast väldigt sällan, är lillasyster själv
PUM har ätit choklad idag? 3 nov, 2014 19:11 |
|
Borttagen
|
Nope c:
PUM använder något sorts munvatten/munskölj? c: 3 nov, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Haha, ja.
PUM tycker om glass? 3 nov, 2014 19:24 |
|
Borttagen
|
Ofc
PUM gillar Chokladglass? 3 nov, 2014 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen