@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
9te
Elev |
10 jan, 2012 07:12 |
|
Borttagen
|
^JA, fuck. Jagh ska gå till bussen när som jhelst D:
10 jan, 2012 07:15 |
|
leumas vän
Elev |
"Jag har inget emor skolan, bara alla puckon som kommer med den" Ett citat av mig från när skolan började i höstas.
10 jan, 2012 07:17 |
|
MizzNina
Elev |
Vad ironisk det skulle vara, om någon av de smala i supersize vs superskinny kommer tillbaka några säsonger senare, och då är tjocka istället. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 jan, 2012 08:02 |
|
Borttagen
|
IntresseKlubben Antecknar
Vilken underbar tråd! Här spenderar jag resten av mitt liv. :33 10 jan, 2012 09:19 |
|
Li
Biträdande rektor |
Det har kommit snö under natten
without something there is no nothing 10 jan, 2012 09:36 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^Det är snö här med, inga ofantliga mängder men lite grann.
10 jan, 2012 09:43 |
|
EmahS
Elev |
10 jan, 2012 09:47 |
|
MizzNina
Elev |
^
^ Hos oss är det (enligt min mening) ofantliga mängder. en halv decimeter, minst. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 jan, 2012 09:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JAG DÖR AV SÖTHETSGRADEN!
Återigen, GE MIG EN PIKACHU MED HENNES RÖST! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 jan, 2012 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen