Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dobby10
Elev |
jag menade dig
Söker kort 3 okt, 2012 16:26 |
|
saganda
Elev |
Ginny!!!!: ♥ Bra att du skapade den!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 3 okt, 2012 17:56 |
|
Consectetuer
Elev |
Komplimang till mig själv för att jag orkade med skoljoggen.
3 okt, 2012 17:59 |
|
DarkBells
Elev |
3 okt, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dobby10: Mig?jag menade dig 3 okt, 2012 18:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Hej. Hehe, jag är extremt dålig på att ge komplimanger. :3
Okeeeeej....jagskulleviljageenlitenkomplimangtillCelest Gaunt. Jao, du är cool, skriver kloka och bra inlägg, bildade 000, håller bra stämning i hela ravenclaw och är allmänt awesome. ohyeah. 3 okt, 2012 20:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 3 kl. 20:15
|
|
Pygmepuffen
Elev |
Nu orkar jag inte mer. Jag kan inte vara utan er längre. Jag har suttit och filat på ett tal i huvudet så länge nu, raderat gamla inlägg i ett kör för att kunna dumpa mitt 1000e inlägg på ett värdefullt ställe. Men att sitta och bita lite i hörnet på den fantastiska sockerkaka som är mugglarportalen, utan att få äta hela, är nästan värre än att inte kunna skriva något alls. Detta innebär tyvärr att jag har glömt att tacka cirka 2345 personer, men det får bli så nu
JAG ÄR FREAKING MASTER OF DEATH! Ni har min tillåtelse att bli imponerade nu Hufflepuff: Bellatrixrosa: Måste ge dig en komplimang för att du är så snäll, söt och galen irl. Att du aldrig är inne på mugglis är dåligt, ännu sämre är din åsikt om hungerspelen, men jaja, jag förlåter dig ^^. Twix: Älskar några av dina trådar, t. ex Kreativitets cupen”och Twix-games. Du verkar vara en sån där som alla vet vem det är och är omöjlig att inte tycka om C:. Minidjuret: The. Dark. Side. Måste jag säga mer? Plus att jag älskade våra konversationer innan (och efter) felix. Erfa: Mugglarportalen. Swedish Shortsnouts. För att inte glömma; PROGRAMLEDARE PÅ SÅ KAN DET LÅTA WROCK EDITION O_O LauraTree: Du verkar som en allmänt awesome mugglarportalare. Någon skrev i en tråd att du hade ett fint namn, och det är väldigt sant C: Slytherin: Li: I just say mjau! Trezzan: Världens jättegulligaste läsare c: Bugglan: Du gör sååå snygga naglar och har en skitbra blogg. Cykel: Du verkar som en sån där person som inte går att undvika att gilla : ) och btw älskar jag din röst xD Ally Regins: Ett av de fem absolut bästa banden som spelade på felix. Cailine: Älskar dina bloggar! Följer dig på bloglovin o grejer c: DeathDownAlex: En annan sådan där underbart random mugglarportalare som inte går att undvika C: Ravenclaw: twiggy: Hej gumman. Jag säger inte det här tillräckligt ofta, men du är en fantastisk kompis. När jag började i min nya skola och träffade dig var jag så var jag så osäker att jag skolkade hela tiden. Jag vågade inte prata seriöst med dig, skämtade bara hela tiden och hoppades att du inte skulle svika mig som andra personer gjort. Det har du aldrig gjort. Du gav mig mitt självförtroende tillbaka Sigrid, tack för det. Tack för att vi kan skratta och skämta men också vara allvarliga tillsammans. Tack för att jag får vara mig själv med dig. Ti: Du kommer antagligen inte läsa det här (för du är aldrig inne, fy skäms!). Men jag vill bara säga att du är en riktigt vacker och annorlunda tjej, som jag hoppas träffa oftare. Nargelsinamistletoe: Smarta, nördiga Frida. Kram på dig! MissFniss: Tack för att du stöttat mig när jag tvekat på min fanfiction, du verkar som en riktigt söt och underbar person. Savi: Du är en annan sån där mugglarportalare som alla som är aktiva på riktigt vet vem det är. Du verkar som en riktig ravenclaware och väldigt klok. KossanBerta: Jag blir så SUR när jag tänker på att jag inte tog mig tid att prata ordentligt med dig på felix felicis *slår mig själv i huvudet med knytnäven*. I guess jag får tvinga dig att bli min internet-kompis istället, för du verkar som en riktigt awesome människa. Gryffindor: VCL: Söta lilla Vanessan. Som ritar fantastiskt, läser Hp för att jag vill det, skickar sjuka sms och är helt och fullkomligt sig själv. Du är en av mina allra bästa vänner, för du är så fin och allt blir så okomplicerat med dig. Du säger det uppenbara och får mig att förstå vad som är det rätta när jag vill ha hjälp. childoodlight: Din blogg. Dina kloka åsikter. Jag hoppas att jag någon gång ska vara hälften så cool som dig och ta en femtedel så fina foton. Ida S: Författaren till världens bästa fanfiction! TheWitch: Du skrev någon gång att du hade drömt om mig, vilket verkligen gjorde min dag! Alex96: Du har så kloka åsikter, och så älskar jag citaten på din beskrivning ♥. Moy.GinnyWeasley: Min goda, goda mugglarportalen-kompis , som jag ugglar alldeles för sällan nu för tiden. Fy på mig! PUSS OCH KRAM PÅ ER ALLA ♥ Och så är det ni små underbara människor som jag bara älskar men inte kan komma på något bra att skriva om. Ni är jättefina, puss på er! Mugglarportalen skulle inte vara hälften så kul utan er ♥ scarhead, Hermia, linnlovegood, 123Harry Potter, kakan42, sanna1324567 , MissWentz, Miss_Green, EMELESEL, Caius, hyperion, Snövinge, Tonks_xD, Rimfrost, Weasleygirl98, Pixie, themarauder, EllenMai, onlyoliviaa, Pixi, Lime, accioron, Oskan, avifors, Grå Damen, InspiredPsycho, superman, Jennyferh, Kintsugi 3 okt, 2012 20:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 3 kl. 20:19
|
|
ginnyw123
Elev |
3 okt, 2012 20:16 |
|
Miss_Green
Elev |
3 okt, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
3 okt, 2012 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen