Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Madame Pomfrey
Elev |
Japp :3
PUM har fräknar What's the point of being grown up if you're not allowed to be childish sometimes? 3 nov, 2014 16:36 |
|
Borttagen
|
Nope.
Personen under mig går på Högstadiet? 3 nov, 2014 16:40 |
|
Clara Malfoy
Elev |
3 nov, 2014 17:20 |
|
Borttagen
|
Yes
Personen under mig gillar att teckna? 3 nov, 2014 17:32 |
|
Borttagen
|
Japp.
PUM gillar att skriva för hand? c: 3 nov, 2014 17:50 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jaaa ♥
PUM spelar fotboll?:3 3 nov, 2014 18:06 |
|
Madame Pomfrey
Elev |
Nope
PUM gillar katter? What's the point of being grown up if you're not allowed to be childish sometimes? 3 nov, 2014 18:19 |
|
Borttagen
|
Ja fast inte så värst...
PUM gillar örnar? c: 3 nov, 2014 18:38 |
|
Lova223
Elev |
Ja gör jag väl c:
PUM gillar att laga mat? 3 nov, 2014 18:49 |
|
Borttagen
|
Jadå det är kul c:
PUM gillar att läsa? c: 3 nov, 2014 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen