@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hihi.. hittade en blå, stickad, långärmad tröja idag på H&M, kunde inte sluta relatera till en enda person när jag såg den, när den dessutom var på rea så köpte jag den
9 jan, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
jag har ont i magen :c </3
9 jan, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
Nu blev Monsterkakan glad :3
9 jan, 2012 23:20 |
|
singingbird
Elev |
10 jan, 2012 01:21 |
|
Borttagen
|
Tidsomställning. Jag HATAR tidsomställning.
10 jan, 2012 02:56 |
|
leumas vän
Elev |
10 jan, 2012 05:37 |
|
Somnium
Elev |
^
Godmorgon c: _______________________ Gick upp 05.15 för att åka buss och möta en kompis och sedan hem till mig igen.. HAHAHA, ja, jag kom ju iaf upp i tid..... cX http://slytherinunicorn.tumblr.com/
10 jan, 2012 06:00 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Somnium: ^ Godmorgon c: _______________________ Gick upp 05.15 för att åka buss och möta en kompis och sedan hem till mig igen.. HAHAHA, ja, jag kom ju iaf upp i tid..... cX JAg lade mig 9 igåkväl och då hade jag inte fått någon sömn på typ 30 timmar. Men nu känns det awesome. 10 jan, 2012 06:01 |
|
Borttagen
|
jag måste gå på toa , men jag vågar inte gå förbi spegeln i hallen. . c:
10 jan, 2012 06:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Känns bra att inte börja skolan förrän den 17e OMG, lycko däj Hihi ^^ Universitetet har både fördelar och nackdelar. Tekniskt sett har jag jullov från 10 december till 17 januari, eftersom jag hade min sista tenta den 10 december. Men under jullovet har jag haft både en uppsats att göra och en omtenta att plugga till så egentligen är den här veckan min enda lediga vecka under jullovet xD :O MEn ååå, byta liv? Gärna! Både högstadiet och gymnasiet är mindre krävande än uni xD Dock har jag gärna kvar mina sommarlov ca 25 maj - 1 september ♥ ^^ :O Du borde vara sjukt lycklig? Man kan ju tycka det. Men på uni är ledighet något du förtjänar. Gör du bra ifrån dig och klarar alla tentor så får du vara ledig. Annars har du en himla massa plugg även över "loven". Dessutom innebär sommarlovet inte bara ledighet längre. Jag måste jobba för jag måste kunna betala hyran även på sommaren. Så på sätt och vis har jag mindre ledighet än vad du har Men du slipper sjkolan? Om jag klarar tentorna slipper jag skolan Grattis D: Jag ska till skolan snart.. 10 jan, 2012 06:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen