@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
9te
Elev |
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: JAG FYLLER ÅR IMORGON, NEEEEJ. du fyller ju år du borde vara glad nej, vill inte bli tretton ;_; EN STINKANDE GRINIG TONÅRING BUHUHUHUH (gäller inte alla dock, men typ 80 procent av alla tonåringar är så .___.) Bli inte en av dem då "Tuta och kör Ernie!"
9 jan, 2012 22:20 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: JAG FYLLER ÅR IMORGON, NEEEEJ. du fyller ju år du borde vara glad nej, vill inte bli tretton ;_; EN STINKANDE GRINIG TONÅRING BUHUHUHUH (gäller inte alla dock, men typ 80 procent av alla tonåringar är så .___.) Bli inte en av dem då Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: JAG FYLLER ÅR IMORGON, NEEEEJ. du fyller ju år du borde vara glad nej, vill inte bli tretton ;_; EN STINKANDE GRINIG TONÅRING BUHUHUHUH (gäller inte alla dock, men typ 80 procent av alla tonåringar är så .___.) Bli inte en av dem då man blir det aoutomatiskt ._. ![]()
9 jan, 2012 22:22 |
|
9te
Elev |
9 jan, 2012 22:25 |
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
När Miyuki säger något i en tråd står hela mugglis still..
känns det som. 9 jan, 2012 22:28 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
9 jan, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: JAG FYLLER ÅR IMORGON, NEEEEJ. du fyller ju år du borde vara glad nej, vill inte bli tretton ;_; EN STINKANDE GRINIG TONÅRING BUHUHUHUH (gäller inte alla dock, men typ 80 procent av alla tonåringar är så .___.) Bli inte en av dem då man blir det aoutomatiskt ._. Blir du inte alls det. Om du inte vill vara sådan så bli inte sådan. Visst emellanåt kommer hormonerna säga något annat, men du behöver inte vara en grinig tonåring 9 jan, 2012 22:30 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: JAG FYLLER ÅR IMORGON, NEEEEJ. du fyller ju år du borde vara glad nej, vill inte bli tretton ;_; EN STINKANDE GRINIG TONÅRING BUHUHUHUH (gäller inte alla dock, men typ 80 procent av alla tonåringar är så .___.) Bli inte en av dem då man blir det aoutomatiskt ._. Blir du inte alls det. Om du inte vill vara sådan så bli inte sådan. Visst emellanåt kommer hormonerna säga något annat, men du behöver inte vara en grinig tonåring det får vi hoppas.:3 ![]()
9 jan, 2012 22:30 |
|
9te
Elev |
haha Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: JAG FYLLER ÅR IMORGON, NEEEEJ. du fyller ju år du borde vara glad nej, vill inte bli tretton ;_; EN STINKANDE GRINIG TONÅRING BUHUHUHUH (gäller inte alla dock, men typ 80 procent av alla tonåringar är så .___.) Bli inte en av dem då man blir det aoutomatiskt ._. Blir du inte alls det. Om du inte vill vara sådan så bli inte sådan. Visst emellanåt kommer hormonerna säga något annat, men du behöver inte vara en grinig tonåring det får vi hoppas.:3 haha "Tuta och kör Ernie!"
9 jan, 2012 22:32 |
|
dystopi
Elev |
OKEJ NU HAR JAG SETT MITT SHERLOCK OCH DET VAR DET BÄSTA NÅGONSIN.
The Hounds Of Baskerville, hur bra som helst. Det är så bra att jag vill gå och gråta och skrika och skratta. Ska gå och störa min fader med min åsikt nu.
9 jan, 2012 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen