Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: jag kommer inte jag är den enda som inte ska på pottermässan imorgon : ((( not. men ändå. aja Katla kommer hit efteråt iaf ![]()
8 sep, 2012 07:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Inte jag heller Skrivet av GinnyOlivia: jag kommer inte jag är den enda som inte ska på pottermässan imorgon : ((( not. men ändå. aja Katla kommer hit efteråt iaf 8 sep, 2012 09:13 |
|
Borttagen
|
not meeeeeeeee
8 sep, 2012 09:22 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Borttagen: hade en awesome fredagkväll med Safrina och HarryPotternerd_97 först spelade vi Harry Potter lego 1-4. sen såg vi på step brothers och Harry Potter och halvblodsprinsen. tack för en sån rolig tjejkväll Tack själv, vi hade jätteroligt! ^_^ ~♥
8 sep, 2012 17:27 |
|
Borttagen
|
Haii!
8 sep, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
Halloi! :3
8 sep, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
How are you this lovely evening?
8 sep, 2012 19:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
8 sep, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
God kväll
SNART KOMMER RESULTATET I MUGGLIS MELLOS FINAL OCH JAG ÄR MED OCH JAG KOMMER DÖÖÖ! 8 sep, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
How are you guys?
Skrivet av Borttagen: How are you this lovely evening? Good! Kall om fingrarna, har ont i halsen, min pojke jobbar ikväll, och så äter jag otroligt mycket, haha. Men det är bra ändå 8 sep, 2012 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen