Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
2 okt, 2012 16:29 |
|
dobby10
Elev |
alla får en komplimang
Söker kort 2 okt, 2012 16:31 |
|
leumas vän
Elev |
Den här kvällen tänkte jag ge en komplimang. Till Li.
Suck, Li, Li, Li vart ska man börja? Dina inlägg, bilder och trådar på mugglis och på din fina blogg får mig både att skratta och gråta. Hur du orkar skriva långa, väl genomtänkta inlägg som många gånger ger en en tankeställare är ett helt mysterium för mig. (Förmodligen för att jag inte brukar säga så mycket själv, haha) Du brukar alltid göra mig glad med dina flummiga inlägg, och det är alltid roligt att göra dig glad. X] Jag kommer ihåg första dagen på Felic Felicis när vi knappt vågade hälsa på varandra, och att du ens visste vem jag var... det var skumt. När vi hade kommit över den spärren så var jävelskapet i full gång, och våga aldrig kittla mig NÅGONSIN mer! ...Oj vad långt det här inlägget blev, TADAAA! 2 okt, 2012 19:08
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 3 kl. 07:37
|
|
dobby10
Elev |
Li du får en stor komplimang
Söker kort 2 okt, 2012 19:29 |
|
Neeyum
Elev |
2 okt, 2012 20:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av leumas vän: Den här kvällen tänkte jag ge en komplimang. Till Li. Suck, Li, Li, Li vart ska man börja? Dina inlägg, bilder och trådar på mugglis och på din fina blogg får mig både att skratta och gråta. Hur du orkar skriva långa, väl genomtänkta inlägg som många gånger ger en en tankeställare är ett helt mysterium för mig. (Förmodligen för att jag inte brukar säga så mycket själv, haha) Du brukar alltid göra mig glad med dina flummiga inlägg, och det är alltid roligt att göra dig glad. X] Jag kommer ihåg första dagen på Felic Felicis när vi knappt vågade hälsa på varandra, och att du ens visste vem jag var... det var skumt. När vi hade kommit över den spärren så var jävelskapet i full gång, och våga aldrig kittla mig NÅGONSIN mer! ...Oj vad långt det här inlägget blev, TADAAA! Alltså Ludvig ♥♥♥♥♥ jag vet inte vad jag ska säga. DU är så himla fin! Tack tack tack TACK. without something there is no nothing 2 okt, 2012 20:08 |
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 20:09 |
|
dobby10
Elev |
en stor komplimang bomb till Ginny00 och Li och loonemy och leumas vän och TheWitch och Winny Geasley och DarkBells och Pixie och Neeyum och lucy och malfoy och LucyMalfoy
![]() Söker kort 2 okt, 2012 20:17 |
|
DarkBells
Elev |
2 okt, 2012 21:12 |
|
dobby10
Elev |
varsegod
Söker kort 3 okt, 2012 07:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen