@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Meep.. att glömma sin mans födelsedag = inte bra </3 Men ja, äta glass i stora lass, nörda gifs, se en och annan Tintin-film och bara ha det åsum Då passar det ju bra att se Den blå apelsinen, and what did you say about my bf? :O
9 jan, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ![]() Meep.. att glömma sin mans födelsedag = inte bra </3 Men ja, äta glass i stora lass, nörda gifs, se en och annan Tintin-film och bara ha det åsum Då passar det ju bra att se Den blå apelsinen, and what did you say about my bf? :O Det var faktiskt scarhead som startade det hela -.-' 9 jan, 2012 22:04 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ![]() Meep.. att glömma sin mans födelsedag = inte bra </3 Men ja, äta glass i stora lass, nörda gifs, se en och annan Tintin-film och bara ha det åsum Då passar det ju bra att se Den blå apelsinen, and what did you say about my bf? :O Det var faktiskt scarhead som startade det hela -.-' startade vad? :s
9 jan, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ^Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ![]() Meep.. att glömma sin mans födelsedag = inte bra </3 Men ja, äta glass i stora lass, nörda gifs, se en och annan Tintin-film och bara ha det åsum Då passar det ju bra att se Den blå apelsinen, and what did you say about my bf? :O Det var faktiskt scarhead som startade det hela -.-' startade vad? :s Go ask her, i don't know -.-' 9 jan, 2012 22:05 |
|
mine
Elev |
9 jan, 2012 22:05 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ^Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: ![]() Meep.. att glömma sin mans födelsedag = inte bra </3 Men ja, äta glass i stora lass, nörda gifs, se en och annan Tintin-film och bara ha det åsum Då passar det ju bra att se Den blå apelsinen, and what did you say about my bf? :O Det var faktiskt scarhead som startade det hela -.-' startade vad? :s Go ask her, i don't know -.-' what, waint fråga vad, är förvirrad nu x)
9 jan, 2012 22:06 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
9 jan, 2012 22:17 |
|
9te
Elev |
9 jan, 2012 22:18 |
|
Dini99
Elev |
Jag har ont i magen som in i helvete </3
TRÖSTA MIG! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 22:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 9 kl. 22:22
|
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av 9te: Skrivet av LilyLunaPotter: JAG FYLLER ÅR IMORGON, NEEEEJ. du fyller ju år du borde vara glad nej, vill inte bli tretton ;_; EN STINKANDE GRINIG TONÅRING BUHUHUHUH (gäller inte alla dock, men typ 80 procent av alla tonåringar är så .___.) ![]()
9 jan, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen