Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Neeyum skall ha all kärlek i världen för hon skypade med mig
AH AWESOME hihi fiiin åå DET VAR AWESOME
1 okt, 2012 18:36 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av lumos1: Hahaha xDSkrivet av Miss_Green: Skrivet av lumos1: Skrivet av Miss_Green: Jag vill ge en liten komplimang till lumos1 för att hon är allmänt awesome och rolig att prata med och jag kan inte fatta att jag har träffat dig två gånger ♥ aaaw ♥♥♥♥♥♥ du är också super awsome♥ vill träffa dig igen! Vi ska träffas igen ♥ We're gonna be friends dude yeay ;; ![]()
1 okt, 2012 18:37 |
|
Neeyum
Elev |
1 okt, 2012 18:57 |
|
saganda
Elev |
SKÄMTAR DU?! Oh my gods varför gör vi inget sådant i min skola?! >.< Lycka till! Tack! Det kan jag behöva. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 1 okt, 2012 20:04 |
|
Dini99
Elev |
J-star Black: Du får mig alltid på gott humör, och när jag ser att det finns ett nytt brev från dig, får jag alltid ett leende på läpparna.
Tack för att du alltid finns där, och stöttar. Du vet att jag finns här för dig. Du är fantastisk. ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 1 okt, 2012 21:13 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Dini99: J-star Black: Du får mig alltid på gott humör, och när jag ser att det finns ett nytt brev från dig, får jag alltid ett leende på läpparna. Tack för att du alltid finns där, och stöttar. Du vet att jag finns här för dig. Du är fantastisk. ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Aw, tack söta fina dinis♥♥ Du är så rar och söt. Man blir glad när man vet att det finns fina människor som du där ute! ![]() ![]()
1 okt, 2012 21:45 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag känner att jag har börjat slänga iväg en del komplimanger här nu..så jag kan väl fortsätta med att säga att jag tycker att Enchanted är rätt så ball.
(fråga mig inte vad det uttrycket kom ifrån, det bara...kom.) 1 okt, 2012 22:44 |
|
DarkBells
Elev |
HannaPanna och Lucy och Rose!
Jag har gjort en liten sång åt er båda... ♥ Och kom ihåg; Jag kommer alltid att älska just er! Hrm, hrm... En helt random melodi till det här XD: I met you and my life became much brighter. You're too nice to me, and you have touched my heart. And I know that when I see you, I will not hesitate a second before I jump into your arms.
1 okt, 2012 23:09 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 okt, 2012 23:12 |
|
DarkBells
Elev |
1 okt, 2012 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen